• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

roosterprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
begin dit jaar hebben jullie voor mij een geweldig roosterprogramma gemaakt gelinkt aan de vakantiekaart

Wij zijn aan het reorganiseren en dat betekent dat mijn roosterprogramma aangepast moet worden.

Nu maak ik per maand een rooster.
In het begin zie je de uren die iemand per maand moet werken.
Daarnaast moet ik kunnen zien dat als ik in februari rooster dat ik in februari zie wat ik in januari al ingepland heb. zo moet in maart te zien zijn wat ik in januari en februari al geroosterd heb zodat ik weet wat de restant uren voor maart zijn
iemand werkt 10 uur per week = 43 per maand= 129 per kwartaal
hij moet 520 op jaarbasis werken

BV. in januari heb ik hem 50 uur laten werken en in februari 35 diegene moet ik nog voor 44 uren inplannen in maart. zo komt hij aan zijn uren voor het 1ste kwartaal.er mag maximaal 20 uur + of - ingepland zijn die moet ik met rood kunnen zien
daarnaast moet het restant van de rest van het jaar ook iedere keer zichtbaar zijn
januari zou dan 50 uur ingepland moeten laten zien en nog 470 uur te werken
februari zou dan 85 uur ingepland zijn en nog 435 te werken

Ook niet onbelangrijk is dat de resturen (- of +) in april zichtbaar zijn zodat ik zie dat ik iemand nog extra in kan plannen of minder in moet plannen, dit om te voorkomen dat iemand op het eind van het jaar teveel of te weinig gewerkt heeft.
Dit alles moet gelinkt zijn met de vakantiekaart zoals het nu is.

begrijpen jullie wat ik bedoel? is zoiets te realiseren? zie bijlagen zoals het nu is

alvast bedankt voor de moeite

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan