• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Roosteruren verwijzing in ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

sharon0907

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2013
Beste(n),

Ik ben bezig om een rooster verder uit te breiden. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de rooster uren automatisch te laten bijwerken in het andere tabblad.

Het is de bedoeling dat in het ene tabblad het maandrooster komt en in het volgende tabblad het aantal uren (per dag) van de desbetreffende werknemer.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een formule.

Groet, Sharon

Bijlagen

Klopt, In deze richting zoek ik het :D

Alleen als ik nu probeer om het te laten slaan op het hele rooster dan krijg ik foutmeldingen. Het is de bedoeling dat de formule zo staat dat er makkelijk rijen ingevoegd kunnen worden op tabblad 1 en dat dat voor de formule op tabblad 2 niet (of nagenoeg niets) uitmaakt.

Groet, Sharon

Het zoek bereik is nu in gesteld tot op rij 16 en moet 1000 worden, dit heb ik alleen voor week1 gedaan ander krijg je fout melding, in kleur met groene achter grond , zo zou de rij moeten opgebouwd worden om te rekenen met somproduct, volgens mij zal je een macro moeten maken die een rij toevoegd met voor ieder kolom de juiste opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan