Rose achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

renevw2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
72
Hallo, ik werk met Vista, op alle pagina's zowel op het internet als in word en excel, heb ik aldoor buiten mijn werkvenster, die normaal wit is, een rose achtergrongdkleur, ook de vertikale en horizontale schuifbalken zijn van kleur rose. Ik heb van alles geprobeerd, ook de aerokleuren in "kleur en vormgeving van venster" veranderd, De bovenbalk veranderd dan van kleur, maar de rose kleur blijft.
Misschien herkent iemand dit.
gaarne uw tips.
groet René

nb. nu ik dit bericht tik, is alleen het veld waarin ik tik wit, er omheen is alles rose.
 
Mooi toch alles in Rose... (geintje)

al eens in instellingen gaan kijken Configuratiescherm\Persoonlijke instellingen
dan bij Kleur en vormgeveing vensters en of Thema.
Bij de eerste optie is er ook een gevanceerde optie waar je alle kleuren kan wijzigen
 
Mooi toch alles in Rose... (geintje)

al eens in instellingen gaan kijken Configuratiescherm\Persoonlijke instellingen
dan bij Kleur en vormgeveing vensters en of Thema.
Bij de eerste optie is er ook een gevanceerde optie waar je alle kleuren kan wijzigen

bedankt voor de reactie. Dit heb ik allemaal geprobeerd, Hiermee verander ik de kleur van de "bovenbalk", maar de velden buiten het veld waarin ik tik, blijft licht rose.
Zoals ik dit nu tik, is het "vierkante tikvenster" wit, maar eromheen bv. de balk waarin ik voor BOLD kan kiezen, licht rose.
Ik zal er wel aan moeten wennen.
groet René
 
er moet ergens staan iets van geavanceerde vormgeving. volgensmiij kan je daar de kleur aanpassen. als ik thuis ben kijk ik wel ff waar het officieel staat.
 
Bedoel je dat hetgeen geel is op deze printscreen bij jou roos is?
Kan je een schermprint bijvoegen aub.
(bijlage opnenen, en dan nogmaals op klikken voor duidelijk beeld)
 
rose

Heb deze pagina van HELPMIJ.nl geopend op mijn laptop met XP. Alles wat ik als achtergrond daar lichtblauw zie, zie ik op deze computer lichtrose.
Misschien ligt het aan mijn grafische kaart.
In ieder geval hartelijk dank voor het medeleven
groet René
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan