roterende kubus op scherm

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Ik gebruik een iMac met MacOS Monterey versie 12.7.6

Af en toe verschijnt er op mijn scherm een roterende kubus gevuld met een tweede kubus. Ik ben geïnteresseerd om dit beeld te bewaren. Kan dit, aub

Mvg
Audass

Wanneer zie je dit beeld? Je kan QuickTime gebruiken, of één van de hele screenrecorders gebruiken die er bestaan.

Het gaat allemaal zo vlug dat ik het in feite niet weet. Uiteraard bij het oproepen van een URL , die misschien niet meer bestaat ??
En als je het nodig hebt valt het niet voor !
Mvg
Audass

Check de geschiedenis van je browser eens? En misschien vind je nog wat in het onmetelijke Internet Archive. Voor nu is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Maar misschien kan je hier wat leuks mee doen. Ik heb het net even vluchtig gemaakt met AI.

Update: Ondersteuning voor kleurtjes, zolang je browser maar een colorpicker ondersteunt.

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je precies met 'roterende kubussen'? En wat zit er dan in die kubus? Ik vond wel zoiets. Maar ik vraag me dus af of je dit bedoelt?

@OctaFish Dat ziet er ook mooi uit, maar dat lijkt me een stukje user-interface van een desktopcliënt, terwijl er over een website lijkt te worden gesproken.

Daarom vraag ik ook aan TS wat-ie nu feitelijk ziet :). Op basis van de huidige info kan ik het niet uitzoeken op mijn MacBook.

Reactie van TS in mij meldingenbox:
ik denk niet te kunnen vinden wat ik bedoel. Voor mijn figuur plaats je een kubus op een hoekpunt om die schuin te zetten . In de kubus steek je een andere kubus ook op zijn hoekpunt. Als je een poeder brengt in de binnenste kubus zal dit poeder voortdurend tuimelen als de buitenste kubus continu gedraaid wordt. Dit zou het zo ongeveer moeten zijn ? Mvg. Audass

Hoezo via PM aan jou?
Anyway, ik weet het fijne er ook niet echt van, maar misschien kan mijn AI-brouwsel dat ik in dit topic genoemd hebt wel helpen of inspiratie geven. En anders is het voor de buitenstaander vast wel leerzaam om eens te kijken hoe het werkt... ;)
Het is weer leuke opvulling voor deze test-domeinnaam van mij.

Het was geen PM, het een "rapporteer melding" En waarom aan mij? Daar zou de TS antwoord op kunnen geven. Ik in ieder geval niet.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Heeft dit er iets mee te maken? Deze?

Terug
Bovenaan Onderaan