Router aangesloten maar een internet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt net het bewijs geleverd dat jou computer de cc naam als naam heeft ipv de router :)
Maar doe nu even een reset van je modem. (stekker eruit en daarna even een minuut of 5 wachten voordat je hem er weer in stopt.


Ik heb de modem gereset en ja hoor. ineens had ik dus internet verbinding via de router.
direct draadloos geprobeerd en dat werkt nu dus ook (werk ik nu mee)

Heel erg bedankt voor de hulp (jullie alle 2) :thumb::thumb::thumb:

Zometeen direct de verbinding even beveiligen
 
Dat van het modem resetten daar zou ik niet opgekomen zijn.
maar veel suc6 ermee.
 
nee idd ik dus ook niet. Ik vond het al zo gek dat het niet werkte. Ik heb alle stappen van de installatie uitgevoerd zoals beschreven stond en kwam er maar niet uit :mad:

toen maar jullie hulp gevraagd en er kwam nogn iets naar voren.

en de modem resetten deed het hem dus.

maar goed voor de 2e keer heel erg bedankt voor de moeite
 
Dat van het modem resetten daar zou ik niet opgekomen zijn.
maar veel suc6 ermee.

Zelf @home eigenaar zijnde weet ik toevallig dat het modem het laatst gebruikte mac op de een of andere manier vasthoud in een tabelletje (vraag me niet waarom) waar maar 1 Mac adres in mag staan :)
 
Om welk type router van sitecom ging het hier?

En weet je toevallig of bij elke router van sitecom die firmware geupdate moet worden bij een @home aansluiting? en waar kan je die vinden?

Al vast bedankt.
 
Om welk type router van sitecom ging het hier?

En weet je toevallig of bij elke router van sitecom die firmware geupdate moet worden bij een @home aansluiting? en waar kan je die vinden?

Al vast bedankt.

Ik heb een WL-173 router van Sitecom.
Of je een firmware update nodig bent zal ik niet weten.

Kijk op de site van Sitecom en zoek daar jou type router op. Zodra je je type router hebt gevonden kan je klikken op meestgestelde vragen of iets in die richting.

Bij mij kwam dan onderandere de vraag: "Mijn internetprivider is @home maar krijg geen internetverbinding". Zo ben ik er achter gekomen dat ik mijn firmware moest updaten.

Ik heb vorige week ook bij een kameraad een draadloze verbinding aan moeten leggen.( ook via @home)

Dit is wat je moet doen.

Sluit je router aan op de modem. dan trek je een kabel vanaf je router naar een netwerkpoort van je computer. Mocht je een firmware update moeten doen dan voer je deze als eerste uit (Zoals staat beschreven op de site van Sitecom). Je gaat dan inloggen op de router en doet de wizzard. Je vult dan het CC nummer in die je van @home hebt gekregen.

Zodra je de wizard hebt doorlopen is het een kwestie van de modem resetten en dan zal je internet moeten hebben. Is dit het geval dan kan je de boel draadloos aansluiten.

Succes:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan