sandersmit
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 feb 2002
dag allen,
mijn vraag luidt al volgt.
ik heb een experiabox van kpn een tplink router en een externe harde schijf.
nou heb ik tplink router aangesloten op de experiabox de kabel loopt van een lan uitgang van de experiabox naar de wan poort op mijn tplink router.
en op de tplinkrouter heb ik mijn externe harde schijf aangesloten.
dit heb ik zo gedaan omdat de experiabox helemaal dicht is getimmerd en ik mijn externe harde schijf van buitaf wil benaderen en zodoende poort 21 moest openzetten.
maar weet iemand een manier om achter het ip adres te komen van mij tplink router om vervolgens in de webinterface te komen.
in de webinterface van de experiabox kom ik wel 192.168.2.254.
maar het gaat mij juist om de webinterface van de router die is aangesloten op de wan poort (tplink)
groeten Sander
mijn vraag luidt al volgt.
ik heb een experiabox van kpn een tplink router en een externe harde schijf.
nou heb ik tplink router aangesloten op de experiabox de kabel loopt van een lan uitgang van de experiabox naar de wan poort op mijn tplink router.
en op de tplinkrouter heb ik mijn externe harde schijf aangesloten.
dit heb ik zo gedaan omdat de experiabox helemaal dicht is getimmerd en ik mijn externe harde schijf van buitaf wil benaderen en zodoende poort 21 moest openzetten.
maar weet iemand een manier om achter het ip adres te komen van mij tplink router om vervolgens in de webinterface te komen.
in de webinterface van de experiabox kom ik wel 192.168.2.254.
maar het gaat mij juist om de webinterface van de router die is aangesloten op de wan poort (tplink)
groeten Sander