router achter router resten

Status
Niet open voor verdere reacties.

djwouter

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
hallo,
ik zit nu op kantoor en ze hebben hier een gedeelde internet verbinding dat houd in dat onze router weer achter een andere router zit.
de router waar wij nu op zitten is een netgear
dus als ik onze router reset krijgen we dan automaties alle gegevens binnen van de andere router ? of moeten we daaar speciale dingen voro invoeren

alvast bedankt namens
Klomp techniek

Zeer waarschijnlijk moet je dingen in gaan voeren maar wat??

Kun je nog inloggen in de router? Dan kun je bekijken wat er eventueel nog aangepast moet worden na een reset.

ik ben het wachtwoord kwijt dus daarom moet ik hem reseten

maar wat moet ik dan weten ?

Of jullie router dhcp server is of dat je een ipadres ergens anders weg krijgt. Wat het wanip van jullie router is. Krijg je die van de andere router of is die handmatig ingesteld. Zijn er poorten opengezet en zoja waar naar toe etc.etc.

Is de router dhcp server? Of krijgen jullie een ipadres van bijvoorbeeld een server
Wat is het ipadres van de router? Waar jullie op in kunnen loggen? Is dat ipadres handmatig ingevoerd of automatisch verkregen?
Ligt dat adres in het bereik van de andere router?
Staan er in de router poorten open (bijvoorbeeld smtp 25, https 443)?
Wie heeft deze router geconfigureerd?
Is er enige documentatie?

emmm hij staat aangesloten op een router .
wij moeten inloggen op onze router via 192.168.1.1 (standaart netgear) en er staan GEEN poorten open als ik hem gereset heb was dat wel de bedoeling...

Je hebt hem al vaker gereset dan?

Tja je kunt hem wel gaan resetten. Kans dat er wellicht iets niet gaat werken maar dat merk je dan wel (raar antwoord maar zo is het wel zeker als er niks gedocumenteerd is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan