WoordKeuZe
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mei 2004
Ik ben onlangs verhuisd en op mijn vorige adres had ik mijn router achter nog een andere router geplaatst. Gezien ik meerdere apparaten van een netwerkverbinding hier moet verzien, wil ik weer hetzelfde opzetten, alleen ben ik vergeten hoe ik dat heb gedaan toen, ooit. Via google kwam ik er ook niet uit, dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
De internetverbinding komt eerst langs een Sweex SW008 router, en dient vervolgens naar een Linksys WRT54GC ver 2.0. Vanuit dat punt dient hij dus naar alle andere apparaten te gaan. Er stond me iets bij dat ik de netwerkkabel niet in het internetpoortje moest doen, maar juist in het ethernet. En dan juist via de PC een kabel richting het internetpoortje, een paar aanpassingen doen en vervolgens zouden alle ethernetpoorten weer moeten werken
Klinkt dit iemand bekend?
De internetverbinding komt eerst langs een Sweex SW008 router, en dient vervolgens naar een Linksys WRT54GC ver 2.0. Vanuit dat punt dient hij dus naar alle andere apparaten te gaan. Er stond me iets bij dat ik de netwerkkabel niet in het internetpoortje moest doen, maar juist in het ethernet. En dan juist via de PC een kabel richting het internetpoortje, een paar aanpassingen doen en vervolgens zouden alle ethernetpoorten weer moeten werken
Klinkt dit iemand bekend?