Router ACK spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

44thsavage

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Hey,

Mijn router stuurt constant ACK's.
Nu weet ik dat dat kan voorkomen worden door vaste IP adressen te gebruiken, maar omdat ik werkt met 1 PC en 2 laptops die een draadloze verbinding gebruiken(die ook op verplaatsing gebruikt worden) is dit nogal moeilijk.

Zijn er nog andere manieren om dit te voorkomen?

**
windowsxpsp3
windows firewall
B-box router
**

de router die constant acknowledges stuurt, met spam bedoelde ik de log die volstaat met die ACK's

Aha .... nou, even kort door de bocht:

Dat kan je helemaal niet uitschakelen .... of je moet natuurlijk willen dat je router niet meer werkt ....
Maar om nou te doen of je een wizzkid bent en het 'spam' te noemen.

Laatst bewerkt:
waw wat kunnen we moeilijk doen over een woord, mijn excuses aan de oudjes die er moeite mee hebben.

er word elke seconde 1-2 gestuurt, dit zorgt voor nogal wat overhead(zie vertaler voor betekenis ;)) denk ik?

the wizzkid

En waarom zou je het uit willen schakelen. Het heeft nergens negatieve invloed op.

Ik veronderstelde dat een signaal die constant over de kabel loopt op zoek naar systemen om een adres te geven,
een negatieve invloed zou geven op de max. snelheid die je kan bereiken.

Als dat niet zo is, is dat nog beter hé;)
bedankt voor de moeite.

waw wat kunnen we moeilijk doen over een woord, mijn excuses aan de oudjes die er moeite mee hebben.

er word elke seconde 1-2 gestuurt, dit zorgt voor nogal wat overhead(zie vertaler voor betekenis ;)) denk ik?

the wizzkid

Ik heb hier 40 werkplekken en daar worden tientallen berichten per seconde gestuurd. Niks aan de hand. Dit is slechts een log van alle gebeurtenissen.

Mooi zo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan