Router benaderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Hallo,

Ik wou wat instellingen wijzigen op de modem/router (Linksys WAG54G) maar ik kan hem niet meer benaderen...

Wel heb ik netwerkverbinding en ik kan ook wel internetten.

Rara???

Groeten,
Klaas

Zet de router eens uit en daarna weer aan en probeer het eens weer

Weet je zeker dat je het juiste ip adres in typt?

Heb ook hetzelfde probleem. PC is een poosje geleden gecrasht, maar draait nu weer. Draai met XP pro en TCP/IP staat op automatisch. Voor het bereiken van m'n modem / router moet ik 10.0.0.138 intikken in m'n internet browser, maar krijg de melding dat de server niet gevonden kan worden.

Wie weet hoe dit kan. Ik wil nl nog wat poortjes openzetten.

Alvast bedankt.
Martin

De range die je opgeeft is niet van Linksys maar van Speedtouch toch ?

@Baldo:

Haak je zo in dit topic in (met alle respect) of wil je naast je Speedtouch ook een Linksys configureren ?

Indien niet dan is het wellicht verstandig om een apart topic te openen ?

Beheerder ??

Probleem is bijna hetzelfde en ook onder XP. Dacht dat hier misschien 2 vliegen in slag geslagen konden worden.

Maar als als er teveel verschil zit in het benaderen van de router, kan ik misschien beter een nieuwe vraag plaatsen.

Maakt mij niet uit.Probleem zit hem wellicht idd in dezelfde range maar is wel anders.
Stel jouw probleem is opgelost en dat van de topicstarter niet en jij meldt af dan lijkt het probleem opgelost maar dat is het niet.wel voor jou niet voor de ander.

Note:

Alleen de topicstarter kan een vraag opgelost geven (mods etc ook)

Het niet bereiken van de router heb ik ook aan de hand gehad.

Wat bij mij lukte was idd de router uitschakelen en weer starten, evt. kun je hem resetten met een button op de router zelf.

Succes Wim

Ben er uit. Effe aan en uit en het werkte.

Hoop dat Klaas zijn probleem ook wordt opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan