Router crashed bij bepaalde game

Status
Niet open voor verdere reacties.

xandro

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Hallo,

Ik heb al een tijdje een probleem met mijn router, als ik Counterstike:Source opstart en een server join om te spelen, crashed mijn router na een tijdje en het enigste wat het oplost is om mijn router + Modem te resetten maar daarna gebeurd het na 5/10 min (Zelfs soms als ik meteen de server join) weer, dit gebeurd alleen bij dit spel. Alleen mijn eigen computer is op die router aangesloten en de hoofdcomputer maar die gaat via het modem, Modem is ongeveer 4 tot 6 jaar oud, Router 10 tot 12 maanden.

Besturingssystyeem: Windows Vista (SP1)
Router: Belkin F5D5230-4v2 (Draadloos + Firewall uitgeschakeld)
Anti-virus: Norton Internet Security

Laatst bewerkt:
wat ik apart vind dat het nodig is om beide apparaten te resetten.. heb je al si geprobeerd 1 alleen te doen? of alleen je modem of alleen je router? want je komt als tie crasht ook egt helemaal niet meer in de router of modem (modem zou ook niet moeten lukken als je router daatwerkelijk egt crasht) dan zou je daarna nog kunnen proberen om rechtstreeks je pc in je modem te steken.

Hallo,

Het modem blijft het wel doen, en heb nog niet geprobeerd om alleen de router te resetten en modem direct naar mijn PC verbinden gaat niet, mn PC staat boven en modem beneden.

Ja ik heb draadloos en nee, ik heb geen poorten open moeten zetten, heb trouwens helemaal geen poorten opgezet nog. Als ik het goed begrijp, zal ik een nieuwe router moeten kopen die wel genoeg poorten kan openzetten voor Counterstrike? :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan