router d-link di604

Status
Niet open voor verdere reacties.

angel.p

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2005
hoy

kan iemand me soms helpen?
ik heb een router d-link di 604 en ik zou een poort 6881 moeten open zetten maar ik weet bij god niet hoe ik eraan moet beginnen ,ik weet wel hoe ik in die configuratie van de router moet gaan maar vind daar nergen iets om een poort open te zetten.

weet er iemand daar iets van waar ik moet zijn ervoor. weet het niet meer kan azareus daarom niet gebruiken !

groetjes
angel

hopeloos
:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel Angel, je bericht komt zeeeeeeer duidelijk over :)
Ga de configuratie in en zoek naar NAT
Daar heb je de mogelijkheid om die poort open te zetten.
Ik heb die router niet dus als je er niet uitkomt moet je even een screenprint plaatsen van NAT.

Dank je M@rio.
En de vraag meteen maar even in de juiste sectie gezet.

@ angel.p
Welkom op Helpmij. :)
Heb je hier verder iets aan?
Je model staat er wel tussen.

Dát is een handige link zeg!
Dank je wel Frisian!

Router

Hoi,

Ik heb ook een router DI-604, maar helaas lukt het niet op deze router aan te sluiten, wanneer ik in de webbrowser http://192.168.0.1 moet intypen dan lukt dit niet, kan iemand mij hierbij helpen??

In naam van mijn gehele gezin, Robin

Sorry

Het lukt daarmee ook niet, toch bedankt, kun je mij nog verder helpen??
Ik heb al de fire wall uitgeschakeld, zijn er nog meerdere voorbereidingen misschien dat ik moet doen??

Dank Bij Voorbaat

Robin

Op het moment heb ik het te druk.
Mocht er verder niemand reageren dan wil ik er vanmiddag wel induiken.
Zoek via de zoekfunctie ondertussen naar gebruiker Elisa en netwerk.
Controleer of je services goed staan.
Maak een netwerk aan.
Ga via start/uitvoeren/ typ services.msc
Hier staan de services.
Let vooral op Gateway (2e)
Schakel Windows firewall uit. (uitgeschakeld en gestopt) als je eigen firewall hebt.
Zie mijn aanwijzingen in andere berichten.

Vergeet tussentijds niet je firewall even in te schakelen anders loop je te veel risico.

Vertel eens hoe je de router nu aangesloten hebt en wat voor een ipadres je pc krijgt.

Robin-G zei:
Het lukt daarmee ook niet, toch bedankt, kun je mij nog verder helpen??
Ik heb al de fire wall uitgeschakeld, zijn er nog meerdere voorbereidingen misschien dat ik moet doen??

Dank Bij Voorbaat

Robin
Even de router een minuutje uitzetten wil nog wel eens helpen.
Dat gebrek vertoond dat ding van mij tenminste wel eens. :)

Heeft je netwerk verder dezelfde ip-range?
Dat wil zeggen, zit de rest van je computers op 192.168.0.XXX

m@rio zei:
Vertel eens hoe je de router nu aangesloten hebt en wat voor een ipadres je pc krijgt.

Ik heb de modem met een wan-kabel aan de router aangesloten, dan heb ik de stroom van de router+de modem aangelegd, daarna heb ik de 2 computers op de router aangesloten, mijn ip-adres op het moment is 10.0.1.177
Ik hoop dat je mij kunt helpen

Robin

Admin_Frisian zei:
Even de router een minuutje uitzetten wil nog wel eens helpen.
Dat gebrek vertoond dat ding van mij tenminste wel eens. :)

Heeft je netwerk verder dezelfde ip-range?
Dat wil zeggen, zit de rest van je computers op 192.168.0.XXX

Ik heb al verschillende keren de router gereset, maar mijn probleem blijft bestaan

Robin

Zit je nu thuis op je eigen breedband verbinding op het internet? Want ik krijg bij jou een 84.x.x.x adres te zien en die 10.0.1.77 is geen standaard ipadres voor een netwerk

m@rio zei:
Zit je nu thuis op je eigen breedband verbinding op het internet? Want ik krijg bij jou een 84.x.x.x adres te zien en die 10.0.1.77 is geen standaard ipadres voor een netwerk
Daarnet zat ik even met 2 computers op de router, maar dit lukte even, want het internet viel altijd uit, soms ging het weer aan maar nu zit ik rechtstreeks op de modem en mijn ip is nu: 84.193.x.x

Robin

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus het werkt wel maar internet valt daarna snel weer uit?

Wellicht dat een firmware upgrade kan helpen voor je router

Reset anders de router nog eens, sluit hem niet aan op internet maar hang er wel een pc aan. Wat voor een ipadres krijg je nu?

m@rio zei:

Ja, het valt constant uit, maar soms daarna weer aan, nadat ik bv. de router heb gereset, of de netwerkverbinding hersteld.
Kun je me helpen aub met die firmware upgrade?
Dank bij voorbaat

Robin

m@rio zei:

Reset anders de router nog eens, sluit hem niet aan op internet maar hang er wel een pc aan. Wat voor een ipadres krijg je nu?

Als ik dus een computer op de router(die niet op de modem is aangesloten) aansluit, staat er naast ip-adres: 10.0.1.123.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan