Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
m@rio zei:Heb je je router nu al eens weer gereset? Want je behoort volgens de handleiding een 192.168.0.x adres te krijgen op je pc. Wellicht dat het dan wel goed gaat.
m@rio zei:Dan ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen. Ik heb ooit 1x een dlink geinstalleerd i.s.m @home en kreeg daar wel een 192.168.0.x ipadres. Ik durf het niet te zeggen waarom jij dat niet krijgt
Volgens mij is het wachtwoord blanco
En ben je zeker dat de router niet werkt omdat die firmware er niet is?m@rio zei:Download eerst deze handleiding (wel engels) en daar staat ook in hoe je vanuit de router de instellingen weer terug kan brengen naar af fabriek en hoe je je firmware moet updaten:
http://www.dlink.com.au/tech/drivers/files/internets/DI-624 Manual_v1.01.zip
Elisa zei:Maar wat moet je precies invullen bij passwoord?
Als jij het nooit ingevuld hebt zul je het gewoon blanco moeten laten en enteren. Sommigen werken met admin.
Dit klopt helemaal, op die manier kun je je intern ip-adres achterhalen.Robin-G zei:Maar hoe krijg je precies je ip-adres, misschien zoek ik bij het verkeerde, ik doe namelijk, Start, Uitvoeren, Cmd, Ipconfig, en daar staat dan mijn ip.
Elisa zei:Je schrijft dat je verschillende keren gereset hebt.
Is dit een aparte knop of kleine opening waar je met een pinnetje in moet?
m@rio zei:10.0.x.x is je interne ipadres en die 84.x.x.x is het ipadres wat je van de provider krijgt.
Heb je hiervoor je ipadres handmatig moeten instellen voor iets? Als er nl geen lampjes branden en je krijgt via dhcp een ipadres dan moet je in dit geval een 169.254.x.x adres krijgen aangezien de dhcp server niet beschikbaar is
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.