router doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

thebest07111

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2011
hallo,

gister ging opeens mijn internet weg en was de router opeens onbeveiligd.
ik heb hem toen weer beveiligd gekregen en heb hem toen een andere naam gegeven.
toen ik mijn laptop wou verbinden kon ik er niet in want het wachtwoord was onjuist. maar als ik naar de pagina van de router ga dan kan ik er wel mee inloggen. toen heb ik mijn computer kunnen verbinden met een knopje op de router. maar nu heb ik hetzelfde probleem met mijn mobiele telefoon en draadloze printer want dan kan ik niet op het knopje drukken want dat werkt dan niet. ik heb ook al het wachtwoord opnieuw ingesteld maar dat werkt ook niet.

zou iemand mij kunnen helpen waarom het niet werkt.

P.S ik heb een d-link dir 655

Welke firmware heb jij er op staan? Misschien dat het daar aan ligt. Of een keer terugzetten naar fabrieksinstellingen?

ik heb firmware versie 1.31EU maar toen ik deze update al had deed die het wel hij doet het niet meet met het wachtwoord sinds die pas opeens ongbevieligd is geworden ik heb hem toen weer beveiligd gekregen maar ik kan dus niet verbinden met het wachtwoord

ik wet het wachtwoord wel maar hij verbind alleen niet ik heb een android telefoon en dan zegt verbinding verbroken maar de laptops verbonden eigenlijk ook niet maar met een knopje op de router kon ik wel verbinden. maar met de telefoon en draadloze printer werkt dat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan