Hallo,
Een probleem waar ik geen raad meer mee weet:
Sinds een jaar heb ik Ziggo alles in een.
Vaak waren er problemen met de wifi verbinding.
Met alle apparaten (mac, pc, tablet en smartphones) in huis was de verbinding met het cisco modem goed maar er was heel sporadisch geen internetverbinding.
Na het resetten van de router was dit probleem direct opgelost maar deed zich na een X aantal dagen weer voor.
Ziggo wist geen raad met dit probleem en heeft keer op keer een monteur gestuurd die constateerde dat alles goed was aangesloten.
Door dat er steeds niks geconstateerd kon worden hebben wij tot 5 keer toe een nieuw verschillend modem gekregen, maar het probleem bleef.
Ziggo heeft ons aangeboden om zelf een router te kopen op hun kosten.
Zo gezegd zo gedaan en ik heb de Asus RT n66u aangeschaft (dual band).
De apparaten die op 5Ghz werken, werken zonder problemen.
Echter is er binnen ons netwerk een laptop die alleen maar op 2.4 Ghz werkt en deze heeft nog steeds de hiervoor beschreven problemen.
Het cisco modem zendt geen Wifi signaal meer uit dus hierdoor wordt de Asus niet gestoord.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Al vast bedankt!
Een probleem waar ik geen raad meer mee weet:
Sinds een jaar heb ik Ziggo alles in een.
Vaak waren er problemen met de wifi verbinding.
Met alle apparaten (mac, pc, tablet en smartphones) in huis was de verbinding met het cisco modem goed maar er was heel sporadisch geen internetverbinding.
Na het resetten van de router was dit probleem direct opgelost maar deed zich na een X aantal dagen weer voor.
Ziggo wist geen raad met dit probleem en heeft keer op keer een monteur gestuurd die constateerde dat alles goed was aangesloten.
Door dat er steeds niks geconstateerd kon worden hebben wij tot 5 keer toe een nieuw verschillend modem gekregen, maar het probleem bleef.
Ziggo heeft ons aangeboden om zelf een router te kopen op hun kosten.
Zo gezegd zo gedaan en ik heb de Asus RT n66u aangeschaft (dual band).
De apparaten die op 5Ghz werken, werken zonder problemen.
Echter is er binnen ons netwerk een laptop die alleen maar op 2.4 Ghz werkt en deze heeft nog steeds de hiervoor beschreven problemen.
Het cisco modem zendt geen Wifi signaal meer uit dus hierdoor wordt de Asus niet gestoord.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Al vast bedankt!