Router en Webcammen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarissaJansen

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2003
Router en Webcammen

Hallo Mensen !,

Mijn vader en ik delen samen een internetverbinding d.m.v. een router. Ik dacht altijd dat je met een router verbinding niet kon webcammen. Maar ik hoorde van iemand dat dit dus wel kan.

Via msn kan ik zowiezo geen bestanden versturen, de nieuwste msn heb ik ook niet, omdat ik dan steeds van internet gegooid wordt.

Ik had de volgende vraag: Als je internetverbing tot stand komt d.m.v. een router kan je dan webcammen? En met welk programma moet ik dit dan doen, want met msn gaat dit duidelijk niet!?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik ben ten einde raad : :confused:

in je router zit een firewall ingebouwd.
die kun je of helemaal uit zetten of gedeeltelijk.
Je moet even in je handleiding van je router op zoeken hoe dit gaat. dat verschilt nogal namelijk.
vaak moet je een ip adres intikken in je internet explorer en krijg je een setup. maar dat ip adres staat in je boekje.
als je in die setup bent zie je vanzelf firewall staan.
succes.
groeten rene
ps.
vaak kun je in de setup kiezen om bepaalde programma's door te laten of niet.

Oke.. maar dalijk verander ik een instelling en gaat het helemaal mis... is er niet een makkelijker manier.. en weet je zeker of dit kan ?

alvast bedankt !

ik weet zeker dat het kan. mocht het fout gaan. dan kan je je router resetten. er zit een klein knopje op. even een paar seconden vast houden en dan lukt het. er is geen andere manier ,want het komt door je router. die moet je dus opnieuw configureren. weet je niet hoe het moet. kijk in je handleiding en/of vraag iemand die er meer verstand van heeft.
succes
rene:D

http://www.ispy.nl/
Met het bovenstaande programma zou het kunnen. Maar met msn kan het ook hoor. Ik heb in mijn router niks gewijzigd, ik kan er een webcam of camcorder achterhangen en dan werkt het perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan