router/fon/wireless/langzame verbinding!

Status
Niet open voor verdere reacties.

slimke

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Hallo,
mijn naam doet anders vermoeden, toch voel ik me dom. Ik heb thuis ADSL, een wireless modem van Speedtouch, een pc die is aangesloten op dat wireless modem kastje met een kabel en een laptop die met een wireless kaart is aangesloten. Sinds we dat zo hebben aangesloten is internet verre van de snelste. Vraag: kan je het zo doen, of heb je altijd een router nodig? En hoe zou dit kunnen komen? Beide PC's hebben XP met SP2.

Nu heeft een slimmerik er een nieuwe router bijgeplaatst, van Linksys, en mij aangemeld bij FON, en nu lijkt het of bijv. utorrent daardoor niet goed meer werkt. Het kan zijn dat t er niks mee te maken heeft... maar wie weet. (Ik weet dat het ook te maken heeft met peers en seeds, maar op de laptop lijkt hetzelfde prog wel sneller te gaan!!)

Ik krijg de foutmelding in Utorrent en als ik check of de port correct wordt geforward geeft ie
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Checking port 15135 on 84.81.215.72...

Error! Port 15135 does not appear to be open.

Please see www.portforward.com for more information about how to map a port.

Please make absolutely sure that PeerGuardian2 or Protowall is allowing utorrent.com (72.20.34.145) in either of those programs. Those of you using ipfilter.dat should make sure the list does not include the website's IP. After making sure of this, re-run this test by refreshing the page (F5).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oei dit gaat echt mijn pet te boven...
Weet iemand raad? (En hoe zit dat met die poorten? wijst ie elke keer een andere aan?)
help! :shocked:
alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan