router gehackt (Sitecom wl-143)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulpmeester

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2010
Uw hulp is gewenst.
Wilde vandaag een nieuw WPA instellen. Hij loopt al een tijdje onbeveiligd. Het probleem is dat ik het wachtwoord niet ken. Ik dacht dat ik het niet had veranderd, maar admin en admin werkt niet.

Het gekke is dat ook na reset het standaard w8woord niet werkt. Ik heb al op meerdere kere gereset. Ik heb gereset door stroom eraf te halen, de knop in te drukken, stroom er weer op, ingedrukt houden. enz. Soms wil hij maar niet resetten maar hij heeft ook wel gereset. Ik heb de lichten allemaal zien knipperen. Toch is het w8woord en username niet admin.

Misschien heeft een ander de firmware vervangen met software die het wachtwoord onveranderbaar maakt. Zou handig zijn als die persoon op die manier eindeloos via mijn ip kan downloaden of illegale activiteiten kan uitvoeren.

Wie is hier bekend mee? Tips?

Houdt de resetknop een 20 sec. ingedrukt.

reset knop ingedrukt houden stroom der af, 10 sec wachten stroom der op en na 10 sec reset knop los laten!

Van de Sitecom Routers is bekend dat je de reset knop minimaal 30 seconden ingedrukt moet houden, daarna uitzetten en na 1 min weer aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan