Router handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo verhoeven

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Dag, ik heb via marktplaats een E_Tech ADSL Ethernet router gekocht,met splitter ,een ETL E138922 AWM 2835 kabel<wat het ook mag wezen>2 zwarte patch kabels,1 grijs patch kabeltje ,maar geen beschrijving hoe ik het aan moet sluiten.
Bij E-Tech krijg ik een Engelse mail binnen waar ik niks van snap,weten jullie waar ik dat kan krijgen<downloaden>,en hoe ik dit zo optimaal kan gebruiken.
Ik heb nu een adsl speedtouch extern modem 330,wat kan ik ermee?> Ik wil graag een andere pc ook op het net hebben,kan ik hier ook via draadloos verder,
een hoop vragen maar ik weet graag alles voor ik iets probeer.
Bvd. Theo.

P/N 4-ports ADSL Router V2,ET0038G3L008697.
Dit staat aan de onderzijde,
achterop zit 1 schakelaartje ,dan een aansluiting voor
een adapter maar die heb ik er niet bij gekregen.
dan een aansluiting voor een usb.dan 4 aansluitingen voor patch kabels en dan een aansluitgat voor een lijn,daar staat wan bij.
groet Theo.

Kom je er nog uit?
Dank alvast.

Van de E-Tech site: "Heeft u een vraag? Problemen? Heeft u drivers nodig? Kijk dan eens op onze support-pagina's. U vindt hier uitgebreide pagina's met te downloaden drivers en handleidingen, tips & trucs, en een vraag- en antwoordpagina. In Nederland kunt voor een vraag ook bellen met de E-TECH Helpdesk:
0900-ETECHNU (0900-3832468, 45 cpm)
Openingstijden helpdesk: maandag en vrijdag van 9:00u tot 17:30u
dinsdag, woensdag en donderdag van 9:00u tot 21:00u"

Misschien ff bellen zou ik zeggen of hier kijken:

http://www.e-tech.nu/Support_Main/SUPPORT

Geplaatst door theo verhoeven
P/N 4-ports ADSL Router V2,ET0038G3L008697.
Dit staat aan de onderzijde,
achterop zit 1 schakelaartje ,dan een aansluiting voor
een adapter maar die heb ik er niet bij gekregen.
dan een aansluiting voor een usb.dan 4 aansluitingen voor patch kabels en dan een aansluitgat voor een lijn,daar staat wan bij.
groet Theo.

Kom je er nog uit?
Dank alvast.

Dit zou hem moeten zijn:

http://www.e-tech.nu/Support_Detail/ADSL/SUPPORT

vraagje

Upsidaisy,dan ben ik op die site daar zie ik Dutch Manuel,handleiding Ned.staan dan krijg ik een progr,Annexa dan doe ik opslaan maar dan krijg ik hem niet open.
ik kan ook nergens vinden waar de hand leiding staat,maar het zal wel aan mij liggen,graag uitleg,aub.
Groet Theo.

Als je op Dutch Manual klikt en je hebt de mogelijkheid om een pdf file via je computer te lezen dan opent zich de file vanzelf.Wellicht zit daar het "probleem"?

Waarschijnlijk moet je Adobe eerst installeren ?

****a.

Ja,het is gelukt,wat een verhaal zeg.

Ik zal het proberen,maar ik moet eerst een adapter kopen want die zit er niet bij.
Dank alvast, theo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan