router installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dullus62

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2004
Ik heb onlangs een wireless router van het merk Canyon gekocht. Maar er zit geen beschrijving bij hoe het gebeuren ingesteld moet worden. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen???firebrick

Router

Het merk Canyon heeft vele types, staat er een type op zodat jezelf of iemand anders op google kan zoeken naar een beschirjving?

grtjs jjw

Het gaat om Canyon Wireless router type CND4T samen met de wireless USB adapter CN-WF516 voor de pc en de wireless cardbus adaptr CN-WF 502 voor de laptop

Canyon

het lijkt wel een zuster van de voor ons wel bekende edimax router.
Deze heb ik inmiddels gevonden en doet naar mijn weten exact hetzelfde, hetzelfde jasje, hetzelfde binnekantje, dezelfde manual dan waarschijnlijk ook wel.

HIER MET RECHTER MUIS KNOP drukken en dan doel opslaan als, het is een niet zo groot bestand maar helaas is die site nogal traag.
Je kunt uiteraard gewoon proberen en kijken of het overheen komt met wat je allemaal ziet in de software van de router, het menu bedoel ik daarmee.

Ik vond hem trouwens HIER ZO dus dan zie je meteen een plaatje en kun jezelf wel zeggen of hij erop lijkt of niet.

grtjs jjw

Laatst bewerkt:
Gelukkig

gelukkig maar:D

Niet vergeten de status naar opgelost te zetten he als je klaar bent met dit topic.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan