Router instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plato-23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2006
Heb een Ergenic Wireless Broadband Router 11b (wl-006) van een vriend gekregen, nou wilde ik deze aan mijn Tiscali adsl modem ( zyXEL Prestige 660R-61C) zetten maar lukt dus niet :( . Ik kom wel gewoon in de Router maar de router maakt geen internet verbinding met de Tiscali modem, rechtstreeks inpuggen op de modem en er is geen probleem alleen via de router het internet op lukt dus niet, OS is windows ik xp copr. Wie zou mij hierbij kunnen helpen please

Ik heb dus totally hetzelfde probleem....
De computer maakt wel verbinding met de router, maar de router niet met de modem heb ik het idee.

Ik ben een ontzettende leek in dit soort dingen, dus als iemand ons uit kan leggen hoe wij dit kunnen verhelpen, heel graag...:thumb:

Ik lees ook steeds iets over een KEY, wat is dat? Verzin je die Key zelf of kan je die ergens vinden?

Hopelijk weet iemand hier antwoord op...

Heb gisteren gewoon de router teruggebracht en en Linksys wirreles router gekocht kost wel wat maar deed het meteen.

Nemen ze hem dan nog terug als je hem al hebt uitgepakt?
Ik heb hem gisteren bij Dixons gekocht..weet niet of ze daar moeilijk zijn...

Als je alles netjes terug in de doos doet met alles erin is er niks aan de hand

De buurman van mijn werk is systeembeheerder en die gaat me proberen te helpen, maar als het dan nog niet lukt breng ik hem zeker terug, dan koop wel een andere want hier wordt je niet happy van...

Heb een vraag over mijn router

Ik heb sinds kort een router en alles werkt zo als behoren op 1 ding na.
Ik heb een u.srobotics 8004
Nu komt mijn vraag alle functie werken goed zoals msn skype het internet enz.... op 1 ding na niet dat is namelijk DC++.
Kan iemand mijn helpen hoe ik de juiste poort kan instellin in de u.s.robotics 8004, zodat de zoek funtie dan ook goed werkt, om bij dc++ te kunnen downloaden want vind het namelijk een geweldig programma om mee te werken.

Iemand die de zelfde router heb en probleem voor info graag dan kan ik de juiste code van dc++ in mijn router instellen.

Vriendelijk dank voor u hulp en het belezen van deze berichtdick-zonneveld@wanadoo.nl:) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan