Router instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

betles

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
He allemaal.

Ik heb een probleempje met mijn router.

Ik heb van Multikabel een pakket binnen gekregen met een nieuw modem. Hierdoor gaat mijn internet sneller. Alleen ik maak gebruik van een router en die router kan ik nu niet gebruiken omdat ik een ander IP nummer heb gekregen.

Wie kan mijn helpen. Ik moet dus zegmaar het nieuwe IP invoeren in mijn router als-het-ware.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!!

Betles

bij mulikabel gaat het toch zo dat je de router automatisch DHCP moet instellen dan gaat alles verder vanzelf

bij mulikabel gaat het toch zo dat je de router automatisch DHCP moet instellen dan gaat alles verder vanzelf

Ik had een medewerker aan de lijn van Multikabel. Zij had mij geholpen met het veranderen van mij modem. Toen daarna zei ze. Als je je PC weer naar de zolder zet. Dan kan je niet met een router werken, die moet je eerst opnieuw instellen omdat je nu een nieuw IP hebt.

Weet iemand wat ik dan moet doen?

dus als je alles reset krijg je volgens haar een ander IP,nou dat klopt dus niet

Heb zelf ook Multikabel en je router zou gewoon moeten werken zoals die het ook in de oude situatie deed. Wat heeft de medewerker van Multikabel "veranderd" in het modem dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan