Router krijgt poort niet open

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webstarr

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Ik heb een Linksys E1000 Router, alleen de poorten willen niet open

Ik heb de firmware geupgrade naar de laatste versie te vinden van de linksys site.

Ik ben nl bezig een minecraft servertje op te zetten, deze stappen heb ik gedaan.

Minecraft server spul gedownload
In mn router gekopen om vervolgens bij applicaties en toepassingen de poort te openen
Ik heb mijn Pc een vast ip gegeven (192.168.8.107)
Ik heb in mn router de poort 25565 ingevoerd en geforward naar 192.168.8.107 en tcp en udp aan gevinkt.
Op mn pc al het mogelijke firewall uitgeschakelt incl de F-Secure virus scanner.

Maar helaas al ik naar canyouseeme.org ga en 25565 intik zegt hij error confused, de mine craft server heeft het zelfde aan.

Wie O Wie

om even zeker te zijn. 192.168.8.107 zit wel in de standaard range van de router? je router heeft 192.168.8.1 als IP ?

ja dat klopt, de router bereik ik op 192.168.8.1 en mn pc ip is 192.168.8.107

De server moet wel draaien als je test. Ik ken deze reeks van routers niet zo goed, maar volgens mij volg je de juiste route

Is de E1000 aangesloten op een modem welke ook een actieve firewall heeft?

Zet hem anders eens in de DMZ van je router :)

Dat heb ik precies gevolgt,

WIj hebben een modem van ziggo, alleen wij hadden eerder een linksys E2000 en daar opende ik de poorten op de zelfde marnier en daar werkte het wel?

En wat is de Router in de DMZ gooien?

Hallo,

Ik heb zelf de E1000 en misschien dat je bij het tabje: toeppassingen en games moet kijken en daar het poort moet invullen en protocol op beide, en de naam van de toeppassing + poortnummer in het aangegeven veld.

Verder maak ik hier uit op maak dat je in port triggering zit te doen.(dat gaat niet werken).

Succes.

Laatst bewerkt:
De router in dmz zetten vind ik een beetje te gev

De router in dmz mode zetten vind ik oersoonlijk iets te gevaarlijk.
Zodra ik de server aan wilt zetten geeft deze al aan dat de poort dicht zit, ik kom er echt niet meer uit.

Alle mogelijke firewall staat uit, alle stappen nog een keer va portforward.com alleen het lukt nog steeds niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan