Router Linksys

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hallo Ik heb adsl, een modem speed touch home, ik wil een laptop draadloos laten werken via een Linksys router, maar nu lees ik deze boodschap hier onder, ". Dit kan echter ook een nadeel zijn: je kan geen bestanden sturen met MSN messenger, en je kan geen audio en video sturen bij bv. NetMeeting. "
en dar zit voor mij het probleem, ik werk zeer veel met messenger, graag uw hulp, want ik sta voor de aankoop

Is volgens mij onzin hoor, wel zou je waarschijnlijk als je een router gebruikt bepaalde poorten open moeten zetten, maar daarna werkt het gewoon hoor. Ik heb zelf een draadloze router van US Robotics, werkt perfect, ook via msn bestanden versturen enzo, als je maar die poorten openzet. Ik ken ook iemand met linksys draadloze router en die heb ik er ook niet over gehoord dat dit niet kan.

Hallo bedankt voor de snelle reactie, ik heb woensdag alles zal proberen het in te stellen, mocht het niet gaan zou ik graag hulp hebben bij het instellen

Hoe je hem verder moet instellen weet ik niet, maar er zal in ieder geval ergens een optie zijn om poorten open te stellen. Moet je even via www.google.nl zoeken welke poorten je voor msn e.d. moet openstellen, is te vinden dat weet ik.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan