Router maakt langzaam verbinding met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yasin890

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Hallo,
Ik heb een probleem. Mijn router sitecom wl-366 maakt zeer langzaam verbinding met me laptop (acer aspire 5732zg). Het duurt soms wel 3 minuten. Ik heb 3 van de 5 strepen en de verbinding valt soms uit en mijn internet is soms ook zeer langzaam.Soms kan hij zelfs geen verbinding ermee maken. Ik heb op de router een lan kabel aangesloten en die maakt verbinding met een destkop pc. Verder nog met me laptop via wifi.
Alvast bedankt:D

hoeveel mbps heeft je router en een handige tip verbind je router met een motorala internet center.
kan zijn dat je electronica in het washok zit of ergens anders daar moet je hem annsluiten is erg handig
en probeer een 210 mbps router van tp link erg goed merk.

Router

hallo ,
Mijn router zit inderdaad in een washokje en me router is een sitecom wl366 met 300mb/s.
Kunt u het geval met de motorola internet center iets duidelijker uitleggen want ik snapte hem niet zo goed.
Bedankt

een moterola internet kastje is een special apparaat voorr kabel en router P.sheb je ook en internet ontvanger in je laptop in in een stickie

Router

Nee ik heb geen internetstick. De laptop maakt gebruik van ingebouwde wifi Acer nplify 802.11 b/g/n

Router

Nee de laptop is pas 8 maanden oud er is zeer zuinig mee omgegaan. Ik heb me laptop op de 2de verdieping en me router op de 1ste als ik op de 1ste verdieping ben dan is de internet wel snel kan het gewoon aan de router liggen? Want sitecom wl-366 is een zeer goede router met 300mb/s.

het zou kunne dat het zingaal word verzwakt als je boven zit omdat het steeds langer word en door muren palfonds moet

het zou kunne dat het zingaal word verzwakt als je boven zit omdat het steeds langer word en door muren palfonds moet
je zou het beste ook een router zetten op de 2e

Router

De verkoper maakte me wijs dat ik hiermee makkelijk op de 2de verdieping mee kon internetten. Is er een mogelijke apparaat waarme ik niet perse een 2de router nodig heb. Bijvoorbeeld een signaalversterker?

dat zou ook nog kunne maar de meeste zijn duur ik heb ook een router en die verkoper zij dat is 4 apparaten aankan maar blijkbaar 2 :D je kan een speciale ontvanger kopen die slappe singalen sterker zou kunnen maken uiteraard kun je ook een singaal versterker kopen

Router

Oke Bedankt voor de snelle reacties:D
Ik zal morgen eens kijken en geef het wel door als het probleem is verholpen.

Met een Wifi-N router zoals jij hebt (300MBps) kan je absoluut op de tweede verdieping met alle, of op één balkje na internetten.
Misschien in een bomvrije bunker dat het signaal zwakker of slecht kan worden...:rolleyes:
Kortom: een versterker/AP wordt je internet niet sneller of beter.
Voor de duidelijkheid:
Heb je internet via de speciale poort op je router, en vandaar bedraad naar je desktop en draadloos naar je laptop?
Of gaat het vanaf je pc naar je router>draadloos naar je laptop?

Je zou alvast in de instellingen kunnen kijken, of er iets van beveiliging raar staat etc.

hallo, Ik heb een modem waarvan de kabel is aangesloten op de router. Dit is de kabel voor de destkop pc. Ik heb dus in de woonkamer de destkop pc die is aangesloten op een lankabel maar die lankabel is niet direct aangesloten op de router. Ik heb dus in de woonkamer een plug in voor de lankabel. En ik heb dus ook nog een laptop die gebruikt maakt van wifi. Die op de 2de verdieping is. Mijn router beveiliging staat ingesteld op wpa2-psk. Dus ik heb in het huis allemaal plug ins voor lan kabels. Dat ik met de plug ins internetverbinding heb komt door dat ik een oranje kabel heb die aangesloten is op een kleine plug in in de kast waar de router zelf ook staats met de modem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan