router om in een hotel aan te sluiten (met inlog code voor internet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjboeve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
263
Ik ben op zoek naar een kleine router die ik kan gebruiken in hotels. Nu heb ik verschillende routers gevonden maar ik zit nog met 1 groot probleem. In veel hotels als je op internet wilt zelfs via kabel moet je inloggen met een code die je van het hotel krijgt (meestal in een web browser) is het dan nog mogelijk om een router er tussen te zetten? Als dit niet zou kunnen heeft een router eigenlijk ook niet zoveel zin. Ik heb momenteel het programma hotspot pro maar dit is volgens mij niet zo snel als een echte router.

Iemand enig idee?
 
Waarom wil je een router aansluiten?
Je kan toch bekabeld dan wel draadloos gebruik maken van het geboden netwerk m.b.v. code?

Bovendien een router sluit je aan op het modem.
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen in een hotel?!?
 
Laatst bewerkt:
In veel hotels is de draadloze verbinding duidelijk langzamer dan de bekabelde verbinding, en graag zou ik dus met al mijn apparaten online willen zijn. Misschien werkt een router dan niet maar is er een andere oplossing dan zo dat ik via kabel (op hotel kamer) een hub of iets dergelijks kan creëren.
Maar het grote probleem is in sommige hotels moet je via de web browser inloggen (zelfs soms als het gratis is) maar kan ik dan dus nog een router/hub of iets dergelijks aansluiten zodat ik met alles op draadloos internet kan?
 
Lijkt me nu juist niet de bedoeling in een hotel.
Nogmaals een router plaats je achter het modem.
Dat gaat dus niet lukken.

Heb overigens ook al eens ervaren dat ik gewoon via utp-cable kon internetten, maar meestal is het draadloos.
 
Je kunt inderdaad prima een router aansluiten op een kabelaansluiting in een hotelkamer.
Het apparaatje dat je laat zien is er dan voor om in die hotelkamer met meerdere apparaten draadloos op die router te kunnen werken.
 
Idd dat dacht ik dus ook al, maar nu nog de vraag als je via een web browser een code moet invoeren om het internet actief te maken in een hotel kamer, kun je dan nog steeds die router er tussen plaatsen?

Iemand enig idee?
 
Idd dat dacht ik dus ook al, maar nu nog de vraag als je via een web browser een code moet invoeren om het internet actief te maken in een hotel kamer, kun je dan nog steeds die router er tussen plaatsen?

Iemand enig idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan