router op router

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilcosmetsers

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
ik heb orange internet wara al een router nin de modem op zit,

nu heb ik een draadloze router gekocht maar het lukt mij niet op het ip adre senz op te halen, bij mijn vorige router moest ik het ip adres veranderen naar 192.168.0.2 dat heb ik al gedaan maar lukt nog steeds niet wie o wie kan mij helpen?
ik heb een sitecom router broadband 54 g

bedank wilco

Zelf had ik ook de livedoos van orange, met router. Maar dan heb ik aan jou 1 vraagje:

Waarom plak jij een 2e router achter een router?

Welke IPadressen krijgt de tweede router. Normaal zal de eerste router staan ingesteld als DHCP host. De tweede router ontvangt dan automatisch een ipadres van de eerste.

Welke IPadressen krijgt de tweede router. Normaal zal de eerste router staan ingesteld als DHCP host. De tweede router ontvangt dan automatisch een ipadres van de eerste.
192.168.0.1
router hetzelfde
heb systeembeheerder op school gevraag hoe dit moest moet het ip veranderen naar 1.2
hij doet het nu

Zelf had ik ook de livedoos van orange, met router. Maar dan heb ik aan jou 1 vraagje:

Waarom plak jij een 2e router achter een router?

omdat ik geen wifi nog had toen der tijd, sinds ik mijn eigen bedrijfje hebt ben ik overgegaan naar draadloos bij orange moet je 3 euro pm extra betalen voor die wifi en heb meerdere pc op het netwerk tsaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan