Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klik op "e-tech " van huijb, dat is de link.Hallo, euhm wie zou mij een printscreen of link kunne sturen waar ik het zou kunnen zien waar je dat moet doen, zo'n poort open zetten.![]()
Je hoeft het ip-adres van de router dus niet in het lijstje in te vullen.Achterhaal het ip-adres van uw computer
Voor Windows 98 en ME: klik op Start, Uitvoeren en typ in: 'command' klik op OK, gevolgd door 'ipconfig' en druk op Enter.
Voor Windows 2000 en XP: klik op Start, Uitvoeren en typ in: 'cmd' klik op OK, gevolgd door 'ipconfig' en druk op Enter.
Noteer het adres (192.168.123.101 bijvoorbeeld) van de computer.
Dat ziet er niet echt uit als een intern ip-adres. En ik weet eigenlijk wel zeker dat dat niet klopt.euhm , ja dat mag wel. 24.132.188.166 .
Dat zal ook zoiets als 192.168.1.xxx zijn.Achterhaal het ip-adres van uw computer
Voor Windows 98 en ME: klik op Start, Uitvoeren en typ in: 'command' klik op OK, gevolgd door 'ipconfig' en druk op Enter.
Voor Windows 2000 en XP: klik op Start, Uitvoeren en typ in: 'cmd' klik op OK, gevolgd door 'ipconfig' en druk op Enter.
Noteer het adres (192.168.123.101 bijvoorbeeld) van de computer.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.