Router probleem inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
245
Hallo,

Ik probeer in mijn router te komen om dingen te veranderen.
Om het duidelijk te maken: Ik speel op de xbox360 een spel genaamd Black ops. En daar heb ik STRICT verbinding. En die wil ik open hebben.

Dus ik probeer in mijn router te komen. Ik typ mijn Ip in mijn internet balk in en kom ik in mijn Router scherm. Ik kan inloggen met ALLEEN mijn password en die staat er automatisch al ingevoerd, terwijl ik de password niet eens weet. Dus ik ga gewoon door want het is automatisch goed. Vet vreemd:p.

Maar ik kan er gewoon in komen. Ik weet dat ik juist ben in gelogt vanwegen dat er rechts boven een knopje staat dat verteld: "Logout".

Maar meer informatie zie ik niet. Want op internet zie ik dat ze veel meer informatie hebben. Ik denk dat ik als Admin moet in loggen. Maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet, omdat het inloggen heel vreemd gaat!

Mijn router: Zyxel p-600 Series
Model nummer: P-660HV-D1
 
Type router? Volgens mij heb ik dat al gezegt hoor:)
Pass in vullen klopt. Maar ik wil als admin inloggen. Maar de pass: 1234 , admin , Admin willen niet. Want er zit geen informatie aan de linker kant van de inlog scherm van de router. Er moet allemaal opties zijn aan de linker kant maar nu niet... snap er niets meer van.
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens een andere browser, bijvoorbeeld Firefox.

Tijs.
 
Een andere browser heeft niks met een router te maken...
Router=serverside dus 't maakt niets uit wat voor browser je hebt.
ik heb met verschillende manieren geprobeert om in te loggen met de "wachtwoorden" die op mijn "routerblaadje"zitten. Maar helaas ze doen het allemaal niet.

Alleen met de password "user" kan ik als gast erin komen. Maar dan zie ik de manual alleen maar. Maar ik moet dus als admin.

Laaste dagen mee bezig geweest alleen kom er gewoon niet uit.
 
Hoezo zou het niet kunnen zijn dat internet explorer de informatie verkeerd weergeeft? Een goed verhaal erbij is dat je router zo oud is dat er op de ftp-site van zyxel geen handleiding over te vinden is.

Maar goed, als je benieuwd bent welk wachtwoord zich achter die 'bolletjes' schuilhoud kun je gebruik maken van de software op http://www.nirsoft.net/password_recovery_tools.html

Specifiek bedoel ik dan:
IE PassView
Protected Storage PassView
BulletsPassView
SniffPass Password Sniffer

Als jij beweert dat je wel bent ingelogd, maar niets in beeld krijgt dan zou ik zeker kijken wat een andere browser je laat zien.

Succes maar weer,

Tijs.
 
Hallo, ik ben niet ingelogd denk ik. Omdat ik niet dingen kan veranderen. Ik gebruik gewoon de password "user" en dat is gewoon de "gast" pw??

Die andere browser heb ik geprobeert. Maar er komt geen verandering in.
Maar die software (recovery tool) waar jij het over hebt, snap ik niks van:O.
 
Als het apparaat zo oud is als dnties zegt en ik vermoed dan:
- heb je geen 2 accounts om hem te configureren maar 1 account (dus niet een gast en een admin account).
- Heb je vermoedelijk ook niet heel veel in te stellen
 
Tsja, als je het typenummer verkeerd aangeeft in je startposting...
Had dus P-660HW-D1 moeten zijn en niet P-660HV-D1

Ok, handleidingen zijn van de P-660HW-D1 wel te vinden, o.a. hier

Kijk of je daar duidelijkheid krijgt over verschillende wachtwoorden en hun rechten. Ik vermoed overigens dat er maar 1 wachtwoord van toepassing is.

M.b.t. die recovery-tools: Die tools heb ik gelinkt om je in staat te stellen te achterhalen welk wachtwoord je mogelijk (automatisch) laat invullen in je browser om in te loggen. Dit dan om datzelfde wachtwoord ook eens in een andere browser uit te proberen om te zien of je dan wél alle mogelijkheden van de 'website' van je Zyxel kunt zien. Ik verwijs je terug naar de uitleg op relevante subpagina's per tool wat je ermee achterhalen kunt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig nieuwjaar helpmij ;),

Mijn excuus voor die fout, had het niet goed gelezen.
Ik zal even kijken.
Maar iemand zei tegen mij via een forum:

Dit is denk ik het beste wat je kan doen:

Zoek onderop of aan de achterkant van je router een heeeeel klein gaatje. Hiermee kun je meestal je router met behulp van een paperclip resetten. Alles wordt dat terug gezet naar fabrieksinstellingen. Vervolgens pak je je manual erbij of download je die van de website van de fabrikant en start je dus overnieuw. Maak een wachtwoord aan die je kunt onthouden of schrijf het op!!!

Ik hoop dat deze mogelijkheid bij jouw router bestaat.


Is dit een goede oplossing?
 
Je kunt het proberen, maar ik betwijfel of het een oplossing biedt voor je 'website'-weergaveprobleem.

Even een punt van orde: Gebruik bij de configuratie van je router zoveel mogelijk een bedrade verbinding.

Stel dat je na die reset er weer in kunt (meestal is het wachtwoord bij zyxels dan: 1234), dan zul je het wachtwoord daarna direct moeten wijzigen. Je mag gerust letters en cijfers door elkaar gebruiken voor het nieuwe wachtwoord.

Download in ieder geval eerst die handleiding(en), zodat je weet wat je kunt doen en hoe het er uit zou moeten zien.

Tijs.
 
Ben een tijdje weg geweest, maar ik ga nu maar proberen om het op te lossen!:p
Ik zal die handleiding eens lezen, en ben benieuwt als het werkt!


EDIT: Ik kan die handleiding niet lezen.. Hij geeft alleen nummers en getallen aan.. Hij opend het met pfd ofzoiets? en heb ook met wordpad geprobeerd..
Voorbeeld:

%PDF-1.4
%âãÏÓ
7191 0 obj
<<
/Linearized 1
/O 7196
/H [ 7796 6275 ]
/L 11522338
/E 151173
/N 339
/T 11378398
Hoe los ik dit op?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan