Router probleem met Xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske999

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
Berichten
13
Problemen met connectie xboxlive
Hoi ik heb problemen met mijn xboxlive connectie, namelijk mijn nat status is strict.
Dan kan ik jullie antwoorden al raden,namelijk portforwarding, maar dat werkt dus niet

Ik heb de poorten 53 (udp en tcp) 80 (tcp) 88 (udp) en 3074(udp en tcp) geforward in het menu(192.168.0.1) van mijn sitecom WL-173 router.

Ook heb ik UPnP service ingeschakeld bij geavanceerde instellingen.

Nog steed had ik geen resultaat, ik kan wel op xbox live maar ik kan niemand joinen en niemand kan mij joinen (in een spel of in een party maakt niet uit).

Toen heb ik nog geprobeerd om mijn xbox direct in mijn modem te doen met de internetkabel. Ik heb een motorola modem sbv5121e.
Maar toen ik dat deed had ik helemaal geen verbinding meer omdat alle gegevens bij de netwerkinstellingen weg waren en ik deze handmatig in moest stellen(en dat kan ik niet ).

Ik begin er een beetje moedeloos van te worden want ik kan helemaal niks met computers en dan dacht ik het na heeeel veeeel tijd erin hebben gestoken opgelost te hebben, maar het maakt allemaal geen verschil.

Wie o wie kan mij helpen?!

groeten Thijs
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

1x je vraag stellen is voldoend,e ga in de volgende link maar verder;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/582717-Problemen-met-Connectie-Xbox-Live

Deze sluit ik.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan