router probleem !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik dat in typ in de aders balk dan krijg ik een wit scherm van de explorer dat deze site niet te openen is

maar wat bedoel je met niet aan gesloten denk je dat er iets mis is met de kabels of zo ???
 
Nee ik denk niet dat er iets met de kabels is.
Maar je krijgt gewoon geen contact met je router.
Heb je in windows bij je netwerk verbinding wel ingesteld dat je een ip adres wilt krijgen van de router en niet een ip adres zelf invullen.

dit kun je invullen bij je lan verbinding in windows.
 
yip staat op automaties ip-adress

heb ik weer een probleem waar niemand ooit last van heeft gehad :((
 
Laatste redmiddel, probeer het onderstaande:

WL-018(v1) - Hoe kan ik mijn Wireless Broadband Home Station resetten naar de fabrieks instellingen?
A: U moet om terug te gaan naar de fabrieks instellingen de volgende stappen uitvoeren:
Haal de stroom van het apparaat.
Druk de reset knop in en hou deze ingedrukt
Sluit de stroom op het apparaat aan.
Hou het reset knopje gedurende 5 seconde ingedrukt
Laat het reset knopje los
Als u naar het M1 lampje kijkt zal deze 8 keer snel knipperen hierna zal het lampje per seconde gaan knipperen
Uw Wireless Broadband Home Station is nu gereset naar de fabrieks instellingen.
 
ik heb geprobeerd de router zo teseten zoals je schreef maar als ik de reset knop indruk en dan de stroom er weer op zet gaat er eerst alle lampjes om de beurt aan en weer uit en uiteidelijk gaat een groen lampje (waar de kabel van uit de pc op is aangesloten branden)en dan gaat M1 knipperen en blijft dat ook doen,en M2 blijft branden.
maar krijg nog steed geen verbinding met de router :((
 
yes ik heb het gevonden !!!!!!!

het resetten van de router moet zo als hierboven staan beschreven maar er moeten alle kabels los gemaakt worden dan lukt het.
 
En kun je nu in de router komen.
 
ja nu wel !!

maar ik ben al de hele middag bezig om het aan het lopen te krijgen maar weet niet presies wat ik moet instellen en heb verschilende dingen geprobeerd, zo hen ik in het configuratie scherm van router de wizard door lopen maar nog geen internet verbingen.
als ik de router er tussen uit haal heb ik wel internet verbinding?

kun jij mij vertelen waar ik op moet letten ???
 
Noony,
ik wil je proberen te helpen, maar dan moet jij een beetje informatie geven. Ik zeg niet dat ik je kan helpen omdat ik het configuratiescherm van deze router niet ken. Kun jij screenshots maken van je router configuratiescherm zo ja dan mag je dat naar mijn e-mail adres sturen. Ook wil ik van jou weten van wie jij je internet aansluiting krijgt. Dus welke provider.

Op deze manier wil ik je wel proberen te helpen.
mijn e-mail adres puppiew@hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan