Vliegtuigfan
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2011
Hoi, ik heb een probleem met mijn router.
Het gaat om deze router: KPN Experia Box sx551COLOR]
-Probleem:
Ik zat even te internetten, en nadat ik hem opnieuw had opgestart, gaf mijn PC aan: De gegevens die staan op de laptop komen niet overheen met de router. Met zo'n groot rood kruis.
Dit was alleen met mijn netwerk. De rest van de netwerken waren wel goed.
Ik vermoede dat het wachtwoord niet goed was. Dus heb ik via eigenschappen het wachtwoord veranderd. Het wachtwoord wat er stond was wel goed...
Ik wist niet wat ik moest doen, dus ressette ik de router. Ik had weer internet
En zonder aan te vinken had ik weer internet.
Ik had een gekke internet naam en een onbeveiligde netwerk.
Dus maar even inloggen in de router. Nadat ik mijn netwerknaam veranderde viel het netwerk weg, dat hoorde zo dacht ik. Ik verbinde met mijn internet, en vroeg hij om een wachtwoord
Ik vulde het oude wachtwoord in. Maar die klopte niet.....
Dan maar weer router ressetten. Weer een gekke naam. Nu had ik weer de naam aangepast. En weer het zelfde. Stom.... En nog iets geks... Bij netwerken stond mijn eerste naam : *mijnachternaam* en *die gekke naam* en *de naam die ik net had ingevuld* :shocked:
Geen van deze netwerken deed het...
Toen ressete ik hem weer. En had ik weer gewoon internet. Ik heb hem maar onbeveiligd laten staan. Anders had ik helemaal geen internet...
Maar ik wil hem graag weer beveiligen....
Wat moet ik doen??????
Help me
:d
P.S= Natuurlijk stonden die andere netwerken (die namen) Er weer :S
Het gaat om deze router: KPN Experia Box sx551COLOR]
-Probleem:
Ik zat even te internetten, en nadat ik hem opnieuw had opgestart, gaf mijn PC aan: De gegevens die staan op de laptop komen niet overheen met de router. Met zo'n groot rood kruis.
Dit was alleen met mijn netwerk. De rest van de netwerken waren wel goed.
Ik vermoede dat het wachtwoord niet goed was. Dus heb ik via eigenschappen het wachtwoord veranderd. Het wachtwoord wat er stond was wel goed...
Ik wist niet wat ik moest doen, dus ressette ik de router. Ik had weer internet

Ik had een gekke internet naam en een onbeveiligde netwerk.

Dus maar even inloggen in de router. Nadat ik mijn netwerknaam veranderde viel het netwerk weg, dat hoorde zo dacht ik. Ik verbinde met mijn internet, en vroeg hij om een wachtwoord

Dan maar weer router ressetten. Weer een gekke naam. Nu had ik weer de naam aangepast. En weer het zelfde. Stom.... En nog iets geks... Bij netwerken stond mijn eerste naam : *mijnachternaam* en *die gekke naam* en *de naam die ik net had ingevuld* :shocked:
Geen van deze netwerken deed het...

Toen ressete ik hem weer. En had ik weer gewoon internet. Ik heb hem maar onbeveiligd laten staan. Anders had ik helemaal geen internet...
Maar ik wil hem graag weer beveiligen....
Wat moet ik doen??????
Help me

P.S= Natuurlijk stonden die andere netwerken (die namen) Er weer :S