router problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter iet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iet

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2003
Beste helpmij,

Ik heb een linksys router model wrt54G gekocht. Nu heb ik problemen met de installatie. Ik heb Chello breedband en heb alle instructies van linksys gevolgd maar kom er niet helemaal wijs uit. Ik heb een direkte connectie met mijn pc en wireless met de laptop (nieuwe sony).
Als ik mijn browser opstart op de laptop wordt er om een network key gevraagd, waar kan ik die vinden??
Op mijn Pc wordt om een SID en wachtwoord gevraagd als ik de browser opstart. Volgens mij is er iets misgegaan met de set op de desktop pc. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?

Groet, Iet

De laptop gebruikt wireless connectie.
Je zult waarschijnlijk wel WEP opgezet hebben als security.
Je hebt daar een key ingegeven (of gekregen), dat is de key die je nodig hebt om naar het wireless netwerk te kunnen connecteren.

ik heb zo ver ik weet geen security opgezet. is er een handleiding die misschien te begrijpen is voor een leek??

heb je wel met het cd'tje geinstalleerd want anders kan het niet !!

LINKSYS word er moe van!! dat mensen niet ff het cd'tje er in doen!

er is mij bij aankoop verteld dat ik het cd-tje niet moest gebruiken. dit geldt trpouwens alleen voor chello leden. heb het idd toch met cd geprobeerd en werkte idd niet. de verkoper had gewoon gelijk. maar heb het probleem inmiddels deels opgelost maar heb nu weer een nieuw probleem zie vraag hierbove.

evengoed bedankt voor je hulp.

groet, iet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan