router reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelsinnef

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
wat gebeurd er als ik mijn router reset?
moet ik dan me ip en mac code weer invoeren ofso?

Want ik ben van plan hem te resetten want ik kan geen verbinding meer maken met internet met me laptop

Haal de stekker er uit voor 10 seconde, doe hem er weer in en waarschijnlijk heb je gelijk weer verbinding ;)

Dan reset je hem niet, meeste routers hebben diverse resets, hoe lang je de reset knop inhoudt verschilt ook per reset. Bijv. Sitecom 5 sec, is Small Reset en 15 sec Complete Reset.

Als je hem echt wil resetten, moet je aan de onderkant of achterkant van je modem zoeken voor een klein gaatje, waar <RESET> tags bij staan, en dat knopje voor 10/20 seconden inhouden (verschilt per router). Dan moet je dus ook alle instellingen opnieuw ingeven, want je "reset" het als het ware.

Dan reset je hem niet, meeste routers hebben diverse resets, hoe lang je de reset knop inhoudt verschilt ook per reset. Bijv. Sitecom 5 sec, is Small Reset en 15 sec Complete Reset.

Als je hem echt wil resetten, moet je aan de onderkant of achterkant van je modem zoeken voor een klein gaatje, waar <RESET> tags bij staan, en dat knopje voor 10/20 seconden inhouden (verschilt per router). Dan moet je dus ook alle instellingen opnieuw ingeven, want je "reset" het als het ware.

Lieve schat, meestal als je de netstroom er vanaf haalt en vervolgens er weer op doet dan is de kans groot dat je weet internet heb ;) dat bedoel ik er mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan