Router resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik zo even tegen kom via google ondersteunt jouw Belkin geen reserveringen van IP-adressen. Het enige wat je dus kan doen is een vast IP gebruiken en instellen op de PS3. Aan de hand van dat vaste IP kan je dan de benodigde poorten etc. openzetten.

Mijn router geeft nu aan dat ik static ip adres heb, en mijn ps3 heeft volgensmij ook vast ip adres, hoe moet ik nu de poorten openzetten? met portforward? en weet ik nu zeker dat ik statisch ip heb?

groet

Heb alles ingevoerd, nog steeds diezelfde (..) fout, ben bang dat ik geen static ip adres heb

Als je de poorten zoals portforward aangeeft hebt geopend naar het IP-adres wat je de PS3 hebt gegeven zit dat in ieder geval goed. Mocht je dan nog foutmeldingen krijgen dan zou ik zeker even contact opnemen met Sony, die kunnen wellicht wat gerichter antwoorden.

Ik heb hem vandaag teruggebracht naar mediamarkt, die sturen hem op naar sony, hartelijk dank voor de geboden hulp! :thumb:

Met vriendelijke groet,
Mark

ok, jammer dat we zelf geen echte oplossing hadden. Hopelijk heb je snel een werkend apparaat terug.
Succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan