Router ressetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdiepen

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2005
Ik moet steeds mijn router ressetten omdat ik geen verbinding met internet heb eerst dacht ik dat het aan mijn modem van de kabel lag maar die laat ik nu gewoon aan staan en als ik dan de router reset is de verbinding meteen weer gemaakt.

Wie heeft hier een antwoord op alvast bedankt

:confused:

Wat voor router heb je? en staat bijvoorbeeld de idle tijd wel goed ingesteld.

en welke kabel aanbieder is hier in het spel aanwezig.

router

Ja ik heb ook mijn idle tijd gevonden deze staat op 10 ik weet niet of dat goed is geef even een hind ??

idle tijd op 0 zetten, en weer even proberen of hij het dan goed blijft doen.

Die idle tijd betekend dat hij in een soort standby gaat als je internet niet gebruikt, kan je een andere optie aanvinken (zoiets als...... do not go idle)

Geplaatst door Fee66
Die idle tijd betekend dat hij in een soort standby gaat als je internet niet gebruikt, kan je een andere optie aanvinken (zoiets als...... do not go idle)

Nee die staat er niet bij maar hij staat nu op 1 en ik heb nu geen problemen ook als ik aan het surfen was ging mijn router in de fout

Geplaatst door vdiepen

Nee die staat er niet bij maar hij staat nu op 1 en ik heb nu geen problemen ook als ik aan het surfen was ging mijn router in de fout

wel staat er als ik deze op 0=no time out
maar als ik hem daar op zet is het invalid snap jij dit nu??

hoe kan je dat zien, leg mij dat eens uit, bedankt.

Ik begrijp niet waar je dit op de router kan vinden. Waar moet ik dit dan zien. Waar kan ik die IDLE vinden?

hallo free66, zo snel als je gekomen was was je ook weer weg, maar ik verwacht nog steeds op je antwoord, bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan