Router Robotics problemen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter retep
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Mack,

Gaandeweg wordt e.e.a. steeds wat duidelijker. Ook al omdat de Etech router ook al een dergelijk probleem gaf.
Het lijkt wel of er een software conflict in jouw desktop speelt. De utorrent site leert dat een virusscanner of een firewall een eerste verdachte is.
Misschien toch eerst maar een tijdje met azureus testen? Of misschien een tijdje geen torrents downloaden en kijken of het internet dan ook stabiel op de desktop blijft:confused:

Ik heb m'n firewall er al af gegooid...en ik gebruik wel NOD32 als virusscanner. Zonder torrents is de verbinding inderdaad gewoon stabiel dus ik begrijp niet precies wat het probleem is. Gelukkig heb ik ook nog nieuwsgroepen om m'n dingen te downloaden :D
Maar torrents zijn toch wel handig. Met Bitcomet had ik dit probleem nooit, maar veel private trackers hebben deze nu geband.

Oké Mack,
Ik heb met een af en toe resetten van de router dus niet jouw problemen.
Ik draaide eerst met Norton 2006 en nu met Avast. Als firewall gebruik ik al jaren Zonealarm.De wisseling van de virusscanner gaf geen verschil.
Kan het nu zijn dat jij ergens nog een conflict hebt in je PC? Met als gevolg een Internetprobleem? Kijk eens in de logboeken. (cofiguratie > systeembeheer > logboeken) Wie weet? Ook al omdat de E-tech ook al een probleem gaf:confused:
Voor hetzelfde geval is het nu nog een oude bestanddeel van Bitcomet die conflicteert!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan