Router Sitecom

• Onderwerp starter Onderwerp starter regii
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
oke.

Wanneer er geen extra lampje is gaan branden dan betekend het dat je geen verbinding hebt met je kabel.
Kijk of je een andere kabel hebt, en kijk of je netwerkkaart geactiveerd is (daarmee wil ik zeggen dat het icoontje van "local area netwerk" niet grayed out is)

(je kan via ncpa.cpl in run(uitvoeren) in te typen bij je netwerk verbindingen komen)

[edit]
er gaat iets fout met het door linken naar het bestandje.

kijk even in google naar een handleiding van je router

[/edit]

Laatst bewerkt:
oke.

Wanneer er geen extra lampje is gaan branden dan betekend het dat je geen verbinding hebt met je kabel.
Kijk of je een andere kabel hebt, en kijk of je netwerkkaart geactiveerd is (daarmee wil ik zeggen dat het icoontje van "local area netwerk" niet grayed out is)

(je kan via ncpa.cpl in run(uitvoeren) in te typen bij je netwerk verbindingen komen)

foutje deze link zou wel moeten werken
http://www.gebruikershandleiding.com/download.asp?download_id=24083

Ja, bij ncpa.cpl zat ik daarnet ook al te kijken. Wanneer ik de internetkabel er in stopte gaf hij niet aan dat de LAN verbinding aangesloten was.

Het kan zijn dat je netwerkkabel kapot is. kan je ergens anders een netwerkkabel vandaan proberen + een andere netwerkpoort op je router proberen?

Het kan zijn dat je netwerkkabel kapot is. kan je ergens anders een netwerkkabel vandaan proberen + een andere netwerkpoort op je router proberen?

Ja, ik denk dat ik op de boven-verdieping nog wel een netwerkkabel heb liggen, alleen daar slaapt mijn moeder nu, dus die ga ik morgen maar pakken en probeer ik het morgen nog eens.
Bedankt voor je hulp in ieder geval.

oke is goed.

Ik hoor wel of het je gelukt is of niet. anders zal je toch je broer er bij moeten halen die heeft uiteindelijk het wachtwoord veranderd

Om de 1 of andere gekke reden, heb ik hem van zijn WEP beveiliging af kunnen halen :eek:

Sta er zelf versteld van, maar het is goed zo :P
Dan maar tijdelijk nog even geen beveiliging:P
Me internet doet het in ieder geval weer.
Nogmaals bedankt

Hoi,

Wat in jullie 'discussie' nog niet genoemd is: wep-beveiliging werkt onder win7 niet meer (het is trouwens ook afhankelijk van de (software van de) netwerkkaart.
Maar in veel gevallen geldt, dat wep-encryptie niet meer wordt ondersteund.
Je moet in elk geval wél encryptie instellen, dat zal duidelijk zijn.
Maar je moet dus WPA-versleuteling gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan