Router Sweex LW310

Status
Niet open voor verdere reacties.

tompieejj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2011
Goeieavond iedereen.

Ik zit echt met een k*t probleem.
Ik heb in huis een extra router op mn kamer, voor o.a PS3, laptop, iPad desktop.

Maar elke keer als die ook maar even van de stroom is geweest krijg ik hem niet meer opgestart. Vorige keer ging het vanzelf en deed hij het gewoon nadat ik de reset knop even had ingedrukt, en nu niet meer.
Nu heb ik er toch aardig verstand van, maar ik kom er niet meer uit.

Voorheen hoefde ik nooit speciale settings op beide routers te wijzigen om het te laten werken.

Als ik probleemoplossing van windows eropaf stuur zegt die: LAN-Verbinding heeft geen geldige IP-configuratie.
Terwijl alles op automatisch staat (IPv4+IPv6).

Ohja, ik kan ook nog is niet in de router komen, alleen met mijn laptop kan ik er soms in, maar dat is volgens mij alleen maar als ik geen internet kabel erin heb.

Hieronder hoe het loopt.

Beneden hebben wij een Linksys-N cisco router. Die zit gekoppeld aan de modem van XMSNet (Glasvezel). Die doet het altijd prima.
Dan gaat er een kabel vanuit de router naar mijn kamer, die ik weer in de LAN opening van mijn router stop.

Hebben jullie tips?

Groetjes Thomas

je kan proberen em kabel van de router beneden op de WAN poort van de router boven te zetten.

even range veranderen bijv: router 1 192.168.1.1 255.255.255.0 router dan 192.168.2.1 255.255.255.0

dan zou et moeten werken , anders wordt het toch echt een nieuwe

Groeteee Mieremet"

There is nothing a checkdisk won't fix ;)

je kan proberen em kabel van de router beneden op de WAN poort van de router boven te zetten.

even range veranderen bijv: router 1 192.168.1.1 255.255.255.0 router dan 192.168.2.1 255.255.255.0

dan zou et moeten werken , anders wordt het toch echt een nieuwe

Groeteee Mieremet"

There is nothing a checkdisk won't fix ;)

Vanuit beneden is hij al aangesloten op een wan poort, zoals jij zegt.
Alleen het probleem is, ik kom me router niet in...

Jonge ,jonge doe es nie zo moeilijk.
Zet boven op je kamer een switch en de problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Jonge ,jonge doe es nie zo moeilijk.
Zet boven op je kamer een switch en de problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Misschien wil hij boven wel wireless en dan heb je aan een switch niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan