Router Sweex

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blissed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2008
Goede avond,

Mijn router (Sweex LB000020) geeft maar aan 1 pc internet (deze pc).

Als ik op de router kijk dan Knipperen er de eerste 2 lampjes en de 3e (waar de 3e kabel inzit) blijft het lampje branden (heel soms knippert hij eventjes).

Allebei de PC's krijgen ip door, alleen als je bij de andere pc hersteld zegt hij dat hij hem niet kan vernieuwen, op ipconfig /release en /renew biedt geen antwoord, want zo geeft hij hem weer het ip wat hij al had.

ook al geprobeerd de kabels om te draaien om te zien of hij zo misschien wat door gaf wat ook niet werkte. diverse kerel modem en router opnieuw gestart en 1x router opnieuw gestart.

Gisteren deed hij het prima en zelfs vannochtend deed hij het nog eventjes. (denk dat hij het trouwens al een paar jaar doet, dus is niet alsof we de router pas een week hebben ofzo)

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Vriendelijke groeten,

Tip

Goede avond,

Mijn router (Sweex LB000020) geeft maar aan 1 pc internet (deze pc).

Als ik op de router kijk dan Knipperen er de eerste 2 lampjes en de 3e (waar de 3e kabel inzit) blijft het lampje branden (heel soms knippert hij eventjes).

Allebei de PC's krijgen ip door, alleen als je bij de andere pc hersteld zegt hij dat hij hem niet kan vernieuwen, op ipconfig /release en /renew biedt geen antwoord, want zo geeft hij hem weer het ip wat hij al had.

ook al geprobeerd de kabels om te draaien om te zien of hij zo misschien wat door gaf wat ook niet werkte. diverse kerel modem en router opnieuw gestart en 1x router opnieuw gestart.

Gisteren deed hij het prima en zelfs vannochtend deed hij het nog eventjes. (denk dat hij het trouwens al een paar jaar doet, dus is niet alsof we de router pas een week hebben ofzo)

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Vriendelijke groeten,

Tip

Trouwens als extra informatie.

MSN gereinstalleerd voor dit allemaal begon, kreeg een melding van software vervalsing, toen begon het eigenlijk allemaal, pc is trouwens nu al een stuk of 4x geformateerd geweest en geen uitkomst, pc bestaat uit 2 partities, 1 = geformateerd, de andere niet.

reden dat msn gereinstalleerd is omdat deze het niet deed, hoop dat er nu hulp geboden kan worden.

(msn is van rare site gedownload, niet door mij trouwens)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan