router valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

eenpersoon

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2011
Ik heb een TP-Link TL-WR1043ND, die is een paar dagen geleden uitgevallen en toen heeft hij wat instellingen veranderd. Ik heb toen die instellingen opnieuw ingesteld en toen werkte het weer. Eergisteren begon ik een film te downloaden naar de hdd die met usb aan de router zit. Na een tijdje gaf hij een error dat de hdd weg was en toen ik op play drukte begon hij weer. Na een kwartier weer dit probleem en uiteindelijk na een paar keer dit gehad te hebben heb ik de router naar fabrieksinstellingen hersteld en opnieuw alles ingesteld. Maar toen stopte niet alleen de film met downloaden maar het hele internet stopte ermee. De lampjes brandde nog maar ik had geen wifi en internet meer. Na de stekker er opnieuw in te steken werkte alles weer en een half uur later gebeurde dit weer. Ik heb toen op internet ergens gelezen dat je de maximale bandbreedte in moest stellen. Die heb ik toen ingesteld net boven de maximale sneldheid die ik hier kan halen en toen werkte alles weer maar toen was mijn internetsnelheid maar de helft van wat het eerst was. Daarna heb ik de maximale snelheid ingesteld op wat de provider aanbied en nu heb ik wel weer de goede snelheid maar nu is het uitval probleem weer terug. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb zelf ook zo'n probleem gehad met mijn router. Ik had daar ook geen oplossing op, internet viel uit, maar hij zei dat je nog internet zou moeten hebben (alle lampjes branden nog). Uiteindelijk maar een nieuwe router gekocht.

Ik heb hem nog geen half jaar en ik heb de doos nog dus als het goed is zit daar nog garantie op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan