Router, wat heb ik eraan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
352
Mijn router is weer kapot, ik weet niet wat ik verkeerd doe maar dit is al de zoveelste. Geloof niet dat ze ooit langer dan een jaar hebben gewerkt!

Heb al met ziggo gebeld, in mijn modem van hun zit verder geen router of firewall ofzo zeggen ze.

Ik heb eigenlijk alleen een router omdat ik me daar veiliger achter waan ofzo hoewel ik geen flauw idee heb waarom of wat die router voor me doet... Tegen hackers zeg maar...

Is die router nou wel echt nodig of kan ik net zo goed verder gaan zonder router en mijn pc direct in het modem pluggen?

Had gewoon zo'n Sitecom router van 50 EUR, nodig of onzin?
 
Een router is alleen nodig wanneer je met meerdere apparaten tegelijk, bedraad of draadloos, van het internet gebruik wilt kunnen maken.
 
Vzv ik weet heb je alleen een router nodig als je meerdere pc's aan wilt sluiten op het modem. Dus het lijkt me inderdaad een overbodige uitgaaf. Windows heeft een uitstekende firewal ik neem aan dat je een goede (eventueel gratis) virusscanner hebt.
 
Dank jullie, heb het ook nog even in de winkel nagevraagd en lijkt me inderdaad overbodig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan