router werkt alleen voor maar 2 personen en wordt steeds langzamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2011
ik maak gebruik van ziggo Z3 internet met de door hun aanbevolen router van belkin,

het probleem is echter dat er maar 2 personen draadloos gebruik kunnen maken van het internet en de derde persoon alleen via een vaste kabel aangesloten op de router.
ook moet ik het modem en de router om de 3 dagen resetten anders wordt het zelfs te langzaam om google te openen.

weet iemand misschien hoe je dit probleem kunt oplossen of de instellingen van de router veranderen zodat het weer werkt, want ik weet totaal niet meer wat ik er mee moet

Hoi,
welkom op Helpmij
ik zie op de site van Ziggo (i.c.m. het Z3 abonnement) 2 modem/routers staan, de standaard en de premiumversie, allebei van Sitecom. Niet dat het verder wat uitmaakt, maar welk type/serienr. Belkin heb je dan? Je hebt het over het modem en router resetten (dus als ik het goed begrijp heb je 1 modem en 1 router apart), welk modem heb je dan?
Dat maar 2 personen gebruik kunnen maken van het draadloos netwerk heeft dat soms te maken dat je d.m.v. dongles verbinding maakt met je modem e/o router?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan