router werkt niet met interactieve tv..

Status
Niet open voor verdere reacties.

jor177

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Hallo,

Ik heb net een nieuwe sitecom x1 router gekregen..
Maar mn interactieve tv doet niks omdat er geen signaal wordt doorgegeven aan de interactie tv..

Meestal knippert het lampje heel snel, maar nu doet het niks, met als gevolg dat ik geen tv kan kijken..

Kan iemand mij helpen??

Mvg, Jordi

Een router die tevens voor Interactieve TV wordt gebruikt kun je niet zomaar vervangen.
Je zult van de oude router de instellingen over moeten nemen van de poort zoals deze was ingericht voor Interactieve TV.
Meestal is dat een poort die op de oude router geel is.

Hoe werkt dat dan precies met jou router en die interactieve tv? Ik heb ook interactieve tv, van ziggo trouwens en die werkt via ons Humax kastje. Wij hebben wel een standaard Experia Box router van KPN (want ja wij hebben internet van KPN en tv van Ziggo) maar wij hebben het humax kastje gewoon via UTP kabel op de router (poort 4) en zo koppeld maar het werkt wel gewoon. Hoe komt jou probleem dan?

Ik heb het zo: ADSL -> MODEM -> POWERLINE -> ROUTER -> INTERACTIEVE TV

alleen nu is het probleem dat de router niet wil werken..

en om antwoord te geven op edmoor, mijn vorige router had gele poorten en mijn nieuwe router ook..

Het gaat niet niet om de kleur maar om de instelling van die poort.

wat bedoel je dan met '' Meestal is dat een poort die op de oude router geel is.''

Zodat je kunt zien om welke poort het gaat en welk nummer dat is.
Dat nummer heb je dan nodig om de instellingen ervan over te kunnen nemen.

Dan moet je dus de instellingen van poort 1 in je oude router bekijken en poort 1 van je nieuwe router ook zo instellen.

ik ben al wezen zoeken, maar de router heeft niet zulke geavanceerde instellingen..

maar wat moeten de instellingen volgens jou dan zijn?

Ik ken die routers niet dus daar kan ik niets over zeggen. Als je niet weet hoe je daar in de oude router achter kunt komen zul je dat op een andere manier aan de weet moeten zien te komen.
Wat de instellingen moeten zijn voor het TV signaal op de router kan je TV aanbieder je vertellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan