Hallo, ik heb sinds kort glasvezel, waarbij de internetverbinding van enkele laptops in huis verzorgd wordt via de router, die in de meterkast aan het modem is bevestigd. Ik gebruik Windows 7, maar er wordt op andere PC's ook met 8 gewerkt. De router is Siteccom. Nu heb ik sinds de aansluiting op het glasvezelnetwerk problemen met de internet-toegang: ik krijg de melding, dat ik wél met mijn router ben verbonden, maar dat ik geen internet-toegang krijg. Deze situatie is niet permanent: zo af en toe is er een half uur ononderbroken internetgebruik mogelijk.
Mijn provider adviseerde me, in te loggen op de router om de kanalen in te stellen: ik kom echter niet verder dan he IP adres 192.168.10.0 of 192.168.10.1 Hier belang ik op een YaHOO-pagina, maar niet op iets, waar ik de kanalen van mijn router kan 'finetunen'of zo.
Dit bericht kanik alleen plaatsen, middels een 'harde' verbinding met de router: er ligt dus nu een extra kabel in huis, maar dat is niet de bedoeling van een laptop!
HELP
1
Mijn provider adviseerde me, in te loggen op de router om de kanalen in te stellen: ik kom echter niet verder dan he IP adres 192.168.10.0 of 192.168.10.1 Hier belang ik op een YaHOO-pagina, maar niet op iets, waar ik de kanalen van mijn router kan 'finetunen'of zo.
Dit bericht kanik alleen plaatsen, middels een 'harde' verbinding met de router: er ligt dus nu een extra kabel in huis, maar dat is niet de bedoeling van een laptop!
HELP
1