router

Status
Niet open voor verdere reacties.

tesselaar

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2005
sinds wij een router tussen onze 2 p.c's hebben geplaatst kan ik niet meer telebankieren hoe kan dit?

Er wordt bedoelt dat je een poort open moet zetten in je router (buiten) en forwarden naar een binnenpoort.
Je kunt beter even op de site van je bank kijken.
Daar worden dit soort problemen altijd behandeld.
Of je geeft de bank op en ik zoek mee.

HIER kun je je vraag terugvinden. Ietjes naar beneden scrollen.
Als Office Net tenminste goed is.
Anders moet je het type rekening even opgeven.
Zeg maar internet sparen of zo.

het is internet sparen

ik heb dat van jou geopend maar ik snap er helemaal niks van er staat zoveel dat ik de bomen door het bos niet meer.

Nou het gaf een pdf handleiding maar jij zult geen Office net hebben.
Wel kwam ik DIT tegen.
Er staat help bij. Kijk daar eens. Ik ben verder gegaan maar dan kan ik geen linken maken.
Heb je trouwens geen boekje gehad van de bank?
Wat ik wel zag waren de vereisten om aan online banking te doen. B.v. minimaal Internet Explorer 5.5. e.d.

Ik zoek straks nog wel even verder.

Het valt werkelijk niet mee om er iets van te vinden.
Heb je een firewall los, afgezien van die in de router?
Misschien zou je in het log van de firewall kunnen zien op welke poort ABNAMRO er uit gaat. Dan hebben we de helft te pakken

toen we nog 1 p.c op internet hadden waren er ook geen problemen ik kom er niet meer in sinds we met een router een tweede p.c erop aangesloten hebben haal ik die er weer af kan ik gewoon weer bankieren dat is het vreemde want daar heb je toch de router voor

Er zou je ook nog 1 ander ding kunnen dwars zitten.
Zet je virusscanner eens heel kort uit en probeer dan in te loggen.

Ook zit er in de explorer Extra/popupblokkering.
Daar kun je aan/uit en instellen.

Mocht je nu nog geen succes hebben dan lijkt get me het handigst als je de ABNAMRo opbelt en vraagt waar je informatie kunt krijgen over het instellen van de router.

o.k zal het laatste nog proberen en anders moet ik inderdaad maar even bellen bedankt voor je hulp Elisa:thumb:

Ik kon jammergenoeg niets voor je beteken.
Mocht je weten welke poort je moet openzetten zou je dit dan hier willen vermelden? Dan heeft de volgende 'zoeker' meer succes.

groetjes Elisa

Misschien makkelijk als je even het typenummer en merknaam van de router geeft ?
staater iets op de site van de bank ?

Op de site van de bank wordt je van het ene schermpje naar het andere gestuurd. De helpfunctie stelt in dit opzicht niet zo veel voor. Echt iets vinden dat richting router ging kon ik niet. Misschien vind jij een andere ingang.

heb contact gehad met het bedrijf waar ik de router gekocht heb en die zeggen dat het een bekend probleem in met deze router de enigste oplossing is een andere router die nog eens zo duur is en daar heb ik niet zo'n zin in ik blijf wel de stekkertjes omzetten als ik moet bankieren kost niks alleen maar tijd

Lekker makkelijk van dat bedrijf.

Welk merk en type nummer router is het?

het is een CANYON 4 port 10/100M internet broadband router met USB voor printer model CN BR1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan