Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anykey zei:Op basis van de gegevens twee pc's met een netwerkkaart (dan nemen we aan: goed geïnstalleerd en met een besturingssysteem wat met TCP/IP overweg kan -maar dat is zó standaard dat ik me geen zorgen maak) en een kabelinternetmodempje, moet het geen probleem zijn. Er is echter één mits: je hebt twee soorten xDSL (breedbandinternet) modems: ethernetmodems en usb-modems. Zo'n usb-modem is meteen geen geschikte kandidaat voor je plan. Als je daarentegen een modempje hebt wat nu rechtstreeks in de netwerkkaart van één van je computers zit, kun je je plan probleemloos uitvoeren.
Klopt, maar een jaar geleden kon je nog bij enkele internetproviders bij het aanvragen van je internetaccount kiezen uit het modempje: usb of ethernet. Ik dacht toen ook al: ik hoop dat niemand die usb kiest (ik word nog wel eens gevraagd iemand met z'n internet en vooral nieuw aan te leggen wifi gebeuren te helpen). De gedachtengang richting consument was dan: dat je als je één pctje hebt je usb kunt nemen en als je meerdere pc's hebt een ethernetmodem.killermenace zei:Hedendaagse modems zijn eigenlijk alleen ethernet modems.. of het zijn ethernet modems met mogelijkheid tot USB.
@Withaar: Aan een kabelmodem kan je dus niet een hub aansluiten.. dat zal fout gaan door de authenticatie van de PC, want dan zal het internet maar op 1 pc gaan werken, omdat er maar 1 PC een IP-adres krijgt.. en daardoor zou je maar met 1 PC tegelijk op het internet kunnen
Oké, wist ik niet. Moet het dus een router worden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.