Router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angeloportier

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Hallo ik zou graag met mn clan op de xbox360 spelen maar hiervoor moet ik mn port die momenteel moderate is open makem en ik vraag me af welke router ik heb,als ik mn ip indruk krijg ik volgend resultaat.

2h38qwx.jpg

op de portforward site heb ik al sweex en motorola geprobeerd maar geen enkele heeft dezelfde screens als ik en ik moet mn port echt opene :(

op mn router vind ik dus geen info en ik hoop dat iemand deze screen misschien herinnert en me kan vertelle welke router het is.

Als ik het scherm en kleuren zie dan moet ik denken aan US-Robotics als merk. Maar meestal zetten echte merken dit wil op de router zelf.

Zit en geen sticker op aan de onderkant/achterkant waar nummers op staan. Je zou die dan eens in Google kunnen intypen. Heb je geen doos meer van de router of de bon ?

Welk type router is nog lastiger aangezien de schermen vaak aardig gelijk zijn met de verschillende types van 1 merk.

Bekijk ook deze site eens om erachter te komen
http://www.portforward.nl/

Op zich maakt het verder niet zoveel uit welke router je hebt. De kreten die gebruikt worden om een portforward in te stellen zijn vaak gelijk. Als je de stappen van een ander merk router doorneemt kom je vaak al een aardig eind. Snap je iets niet dan kijk je weer even bij een ander merk router waar mogelijk net die ene stap beter wordt uitgelegd.

ken de router niet maar bij virtual server daar moet je de poorten invullen.

maak daar nog maar eens een screen van

je kan een naam geven.
je kunt het public ip invullen of zo laten. dat moet je even proberen
je vult de poorten in bv 80-81 gewoon bij alletwee
daarna vul je je ip nummer van de desbetrefende pc in

vb:pcanywhare 0.0.0.0 of(80.213.xxx.xxx) 5631-5632 5631-5632 tcp 192.168.62.xxx

bij tcp heb je mischien ook nog de optie allebij tcp en udp

Hey bedankt ik deed het maar dan met de poorten voor xbox live (3074 en 88)

Dan deed ik test xbox connections op mn xbox 360 en wat zag ik!

NAT: Open

Bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan