Routerprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenJK

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Hallo,
We hebben hier een Linksys WAG120N modem/router staan, waarvan ik de Wi-Fi functie wil uitzetten. Die dingen zijn gewoon niet gemaakt om Wi-Fi netwerken op te zetten, daarvoor hebben we wel betere routers in huis staan. Met het Wi-Fi aan crasht die erg vaak, en dat wil ik dus oplossen.

Als ik nu met mijn MacBook Pro (draadloos verbonden via een andere routeer) naar 192.168.1.1 ga en het juiste wachtwoord invoer kom ik op een witte pagina. Hetzelfde gebeurt als ik het draadloos verbonden met de modem zelf doe, en ook als ik direct met ethernet ben verbonden.

Als ik het met de winddoos pc doe staat er "geen gegevens ontvangen".

Hoe kan ik toch bij de instellingen komen (zonder hem te resetten!)?

Bedankt!

Soms helpt het om de browsercache leeg te gooien. Maar controleer eerst eens of het IP adres van de Linksys daadwerkelijk 192.168.1.1 is?

De cache van Safari legen helpt niet. Het is wel het juiste ip adres, want in het venster waar ik moet inloggen staat "Linksys WAG120N".

Direct met een pc of laptop bedraad inloggen op je router gaat wel lukken:)

Nee ook niet. Dat heb ik ook al geprobeerd, maar ik krijg gewoon dezelfde witte pagina.
Met PC en Laptop allebij gedaan.

Ach, dat ***ding is sowieso altijd defect geweest. Dat bedrijf (installatiebedrijf hier) plaatst hier alleen maar goedkope troep. Misschien toch maar eens aan AirPort neerzetten dan, nu crasht het telkens. :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan