routersnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
ik heb dus een router van edimax.
en als kazaa op de andere pc aanstaat heb ik vaak last van een lag (hoge ping) .ik vind dat dit niet kan.
zelf dacht ik misschien komt het door de 10 mb /ps netwerkkaart van 3com die in de server pc zit (chello ipnummer en gateway).
en soms zegt die op mijn eigen pc dus de client wel eens dat die disconnected is .
hoe kan dit ????
het is een edimax 6104
help me!!!

Je kunt in Kazaa aangeven welke bandbreedte hij mag gebruiken. Als deze hoog is snoept Kazaa die idd. af. Kijk ook bij de upload snelheden.
Ik merk dat Kazaa deze ook gebruikt, ook al is ie dan met niks bezig

maar nog 1 vraag denk je dat het aan de netwerkkaart kan liggen of absoluut niet

Aan de netwerkkaart kan het niet liggen, tenzij je een connectie hebt waarmee je meer dan 10 mb/sec kunt halen. Als dat zo is, mag ik dan bij jouw komen surfen.... :D

Moet waarschijnlijk wel bij Kazaa liggen. Ik weet dat het misschien niet echt tof is, maar als het te erg wordt bij mij, disable ik het sharen voor de tijd dat ik bezig ben. Daarna zet ik het beperkt weer op.

Geplaatst door JBS
Je kunt in Kazaa aangeven welke bandbreedte hij mag gebruiken. Als deze hoog is snoept Kazaa die idd. af. Kijk ook bij de upload snelheden.
Ik merk dat Kazaa deze ook gebruikt, ook al is ie dan met niks bezig
Was reeds ook door mij gemeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan